اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پژوهش

هفتمین جشنواره پژوهشی پردیس قم دانشگاه تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش پردیس قم دانشگاه تهران گفت: هفتمین دوره جشنواره پژوهشی پردیس قم دانشگاه تهران با حضور رئیس دانشگاه تهران و مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

هفتمین جشنواره پژوهشی پردیس قم دانشگاه تهران برگزار می‌شود

محمدعلی عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره پژوهشی پردیس قم دانشگاه تهران اظهار کرد: این جشنواره با هدف تشویق دانشجویان به مباحث پژوهشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره از فعالان پژوهشی دانشکده‌های مختلف در دو سطح اعضای هیئت علمی و دانشجویان تقدیر به عمل می‌آید.

معاون پژوهش پردیس قم دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در میان دانشجویان نیز در این جشنواره از هر مقطع یک نفر انتخاب شده و تقدیر می‌شود.

وی گفت: پایان‌نامه‌های برتر عرصه دیگری از رقابت است که از هر مقطع بر اساس معیارهایی که این پایان‌نامه‌ها بر اساس آن سنجیده می‌شوند، بهترین پایان‌نامه انتخاب می‌شود و از مولف آن تجلیل به عمل می‌آید.

عبداللهی با اشاره به فعالیت نشریات علمی و دانشجویی در این دانشگاه ابراز کرد: این نشریات نیز با معیارهای دانشگاه تهران در انتخاب نشریات برتر سنجیده شده و بهترین‌ها در بخش‌های علمی و دانشجویی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن معیارهای آموزشی و پژوهشی برای این جشنواره اظهار کرد: علاوه بر شرط حداقل معدل، مواردی مانند تعداد مقالات منتشر شده در نشریه‌های علمی، پژوهشی و علمی مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون پژوهش پردیس قم دانشگاه تهران با اشاره به برنامه‌های تشویقی این دانشگاه در طول سال برای دانشجویان برای ورود به عرصه پژوهش بیان کرد: در ازای هر مقاله‌ای که در نشریه‌های معتبر علمی به چاپ برسد، مبلغی به دانشجو پرداخته می‌شود و یا اینکه دانشجویان برای شرکت در همایش‌های علمی از سوی دانشگاه حمایت می‌شوند.

وی با اشاره به قرارداد پردیس قم دانشگاه تهران با استانداری قم ادامه داد: طبق این قرارداد دانشجویانی که در حوزه پژوهش وارد شوند، از حمایت‌های مالی استانداری قم بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/78006/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول