اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خبر داد

برگزاری جشنواره بهینه‌سازی مصرف آب و برق در ساری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از برگزاری جشنواره بهینه‌سازی مصرف آب و برق در ساری خبر داد.

برگزاری جشنواره بهینه‌سازی مصرف آب و برق در ساری

محمدتقی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: آبفای شهری مازندران در جشنواره و نمایشگاه جانبی بهینه‌سازی مصرف آب و برق با ارائه 8 طرح پایلوت در راستای مصرف بهینه آب شرب حضور جذاب و چشمگیری دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران اهداف برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف برای بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور، بالا بردن سطح آگاهی خانواده‌ها در زمینه مدیریت انرژی آب و برق و معرفی وسایل و اختراعاتی که در زمینه‌های صرفه‌جویی مؤثر هستند، عنوان کرد و افزود: هدف از اصلاح الگوی مصرف، باز داشتن مردم از مصرف نیست، بلکه تمامی تلاش و رهنمود ما این است که مصرف، به‌ویژه در بخش آب و برق به صورت واقعی و بهینه صورت گیرد تا اسراف و اتلاف از بین برود.

وی گفت: این شرکت با طرح‌های پایلوت دستگاه هوشمندسازی تمام اتوماتیک گاز کلر، معرفی چند پمپ در صنعت آب، تابلو الکترونیکی رفع عیب در پمپ شناور، نشان دهنده فعالیت دایجستر، گپ خنثی‌سازی گاز کلر، دستگاه عمق‌یاب و سطح‌یاب و تعیین دبی آزاد چاه‌ها، سقف برقی متحرک برای چاه‌ها ضد سرقت و دستگاه ممبران فیلتر شاخه‌ای حضوری گسترده و فعال در این جشنواره و نمایشگاه جانبی بهینه‌سازی مصرف آب و برق خواهد داشت.

حسین‌زاده با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری تأکید کرد: این شعار باید در برنامه‌های کاریمان متجلی شود و از آن برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، سال 1391 را تحت عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده است تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب مازندران تمام تلاش و اهتمام خود را به کار گرفته است تا با 8 طرح پایلوت نامی نیک و عملی شایسته و در خور نام امسال، بر اساس انتظارها به سوی خدمتگزاری بهتر و بیشتر پیش رود.

حسین‌زاده زمان برگزاری این جشنواره را 14 الی 17 آذر ماه اعلام کرد و گفت: در این جشنواره که در کیلومتر 5 جاده نکاء دایر می‌شود، نمایشگاه جانبی صنعت آب و فاضلاب، برق، الکترونیک و بهره‌وری انرژی همراه با کارگاه‌های آموزشی نیز برپا می‌شود.

انتهای پیام/86003/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول