اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان خبر داد

نوسازی 2 هزار کلاس درس در مدارس گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از نوسازی بالغ بر 2 هزار و 200 کلاس درس مدارس در استان خبر داد.

نوسازی 2 هزار کلاس درس در مدارس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا عمران حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک انجمن اولیا و مربیان، پیمانکاران و کارشناسان پروژه نوسازی مدارس این شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش صومعه‌سرا اظهار کرد: مسئولان در هر شرایطی باید پاسخگوی مردم در راستای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های در حال احداث باشند.

وی، هدف از برگزاری این نشست را پاسخگویی مستقیم به شبهات و پرسش‌های انجمن اولیا و مربیان مدارس و پیمانکاران در راستای روند پیشروی طرح‌های نوسازی مدارس صومعه‌سرا برشمرد و افزود: این اقدام در راستای بهبود روند ساخت و ساز پروژه‌ها و برطرف کردن مشکلات مربوطه مردمی امری ضروری است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، مطالبات پیمانکاران، بررسی چگونگی نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس، زمان تحویل پروژه و میزان پیشروی آنها را از جمله مسائل مورد ارزیابی در جلسه مشترک مذکور عنوان کرد.

وی گفت: پس از پاسخگویی کارشناسانه به مسائل مذکور، تمام پروژه‌های در دست ساخت طرح نوسازی مدارس گیلان در صومعه‌سرا بازدید می‌شوند.

حسن‌زاده از اجرای 500 پروژه در قالب نوسازی، تخریب، مقاوم‌سازی و اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در گیلان خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها برای آماده‌سازی و نوسازی بالغ بر 2 هزار و 200 کلاس درس برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: از تعداد کلاس درس در حال احداث و نوسازی مذکور، بالغ بر 187 کلاس ویژه پایه ششم ابتدایی در راستای اجرای طرح تحول بنیادین است.

این مسئول با اشاره به مقدمات اجرای پروژه‌های مذکور در استان تصریح کرد: اکنون 48 دستگاه کانکس طبق درخواست آموزش و پرورش‌های مناطق 33 گانه استان به پیمانکاران تحویل داده شده است.

وی، به سهم صومعه‌سرا در اجرای طرح نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس گیلان اشاره کرد و افزود: 150 پروژه بهسازی و مقاوم‌سازی مدارس گیلان در حال اجرا بوده که بیش از 90 کلاس آن سهم مدارس صومعه‌سرا و تولمات است.

به گفته حسن‌زاده، اکنون 70 کلاس از مجموع 90 کلاس درس مذکور در بخش‌های مرکزی و تولمات صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسیده‌اند و دو پروژه باقی‌مانده با توجه به اولویت‌بندی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه صومعه‌سرا دارای پروژه احداثی مدارس از محل اعتبارات استانی، تخریب و بازسازی است، خاطرنشان کرد: در مجموع 23 پروژه احداثی با بیش از 120 کلاس در صومعه‌سرا و تولمات در حال ساخت است.

مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، با قدردانی از همکاری پیمانکاران پروژه‌های نوسازی و بهسازی مدارس صومعه‌سرا اضافه کرد: پروژه‌های سازمان نوسازی مدارس گیلان در صومعه‌سرا با کمترین مشکل و سرعت مناسب در حال پیشروی است.

به گزارش فارس، مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در پایان نشست هماهنگی پروژه‌های نوسازی مدارس صومعه‌سرا از پروژه‌های در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/84003/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول