اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع):

دشمن به دنبال تغییر مسیر دانشجویان و فرهیختگان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: دشمنان همواره به دنبال تغییر مسیر واقعی دانشجویان و فرهیختگان جامعه هستند اما بسیجیان باید با تلاش خود راه صحیح را به اقشار مختلف جامعه نشان دهند.

دشمن به دنبال تغییر مسیر دانشجویان و فرهیختگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در همایش سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قم که در تالار مؤسسه آموزشی-پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به تقارن هفته بسیج امسال با ایام محرم و عاشورای حسینی عنوان کرد: این امر دارای مفهومی عمیق است چراکه بسیجیان هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص نهاده و از روزهای نخست پیروزی انقلاب با همین تفکر در همه عرصه‌ها به پیروزی رسیدند.

وی افزود: شهدای والا مقام انقلاب و دفاع مقدس نیز با درس‌آموزی از عاشورا گام در مسیر حق و حقیقت نهاده و مهم‌ترین نقش را در پیروزی اسلام و انقلاب داشتند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه شهدا کلام امام خمینی (ره) را به درستی درک کرده و منویات ایشان را تحقق بخشیدند، گفت: تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها دیده می‌شود و ما نیز سعی می‌کنیم در همان مسیری گام برداریم که شهدا آن را نشان داده‌اند چراکه افق پیروزی تنها در همین راه دیده می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی امام خمینی (ره) مبنی بر فروپاشی کمونیسم عنوان کرد: عبور از گردنه‌های سخت و دشوار سال‌های پس از انقلاب همه به برکت اسلام و خون شهدا و نیز رهبری شجاعانه امام راحل (ره) بود.

مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: دشمنان همواره به دنبال تغییر مسیر واقعی دانشجویان و فرهیختگان جامعه هستند اما بسیجیان باید با تلاش خود راه صحیح را به اقشار مختلف جامعه نشان دهند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) دفاع جانانه مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و افزود: همه ما وظیفه داریم در هر صنفی که حضوری داریم مانند حلقه‌های یک زنجیر محکم در کنار یکدیگر ایستادگی کرده و علاوه بر پیشرفت خود، دیگران را نیز همراه با خود در مسیر حق و حقیقت یاری کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه ایران در مسیر صحیح قرار دارد، خاطرنشان کرد: هرچه آگاهی و بصیرت مردم بیشتر شود حیات و زندگی آن‌ها نیز ارزشمندتر شده و شور و نشاطی وصف‌ناپذیر آن‌ها را در بر می‌گیرد.

مهدوی‌نژاد تصریح کرد: خداوند اراده فرموده است که پیروان حقیقت پیروز شوند و این واقعیت امروز در سراسر منطقه دیده می‌شود چراکه مشیت الهی بر خلاف خواست ستمگران تحقق می‌یابد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر هدایت انقلاب توسط دستی الهی گفت: امام خمینی (ره) قرن حاضر را قرن پیروزی و غلبه مستضعفان بر مستکبران دانستند و امروز با گذشت تنها ربع قرن شاهد تحقق این پیش‌بینی هستیم.

وی ادامه داد: همه بسیجیان و اقشار مختلف مردم توانسته‌اند قله‌های سعادت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنند اما کسانی که لغزش داشته باشند و نتوانند شرایط را به درستی تبیین کنند به انتهای دره‌ها سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/78004/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول