اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

دوست داشتیم در آخرین بازی برنده میدان می‌شدیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: متأسفانه به هدف خود مبنی بر اتمام نیم فصل نخست با پیروزی دست نیافتیم‏، اما فرصت بسیاری برای جبران این ناکامی داریم.

دوست داشتیم در آخرین بازی برنده میدان می‌شدیم

سجاد شهباززاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما در آخرین دیدار نیم فصل نخست برابر تیمی به میدان رفتیم که شرایط خوبی نداشته و در آخرین رده جدول قرار دارد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل می‌دانستیم که گهر دورود با تمام توان به میدان آمده و روز سختی را در پیش داریم‏، به همین دلیل بازی را با احتیاط شروع کردیم.

* بعد از گل نخست خود را پیروز میدان می‌دیدیم

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: در همان دقایق نخست بازی فرصتی درون محوطه جریمه به دست آوردم که به گل تبدیل شد و همین گل زودهنگام بازیکنان ما را دچار غرور کرد.

شهباززاده افزود: ما تصور می‌کردیم که به راحتی پیروز میدان می‌شویم، اما اخراج دروازه‌بان سایپا و اعلام یک پنالتی علیه ما همه برنامه‌هایی که داشتیم را بر هم زد.

وی بیان داشت: زمانی که مجبور شدیم ده نفره به بازی ادامه دهیم، شرایط سختی را متحمل شدیم چراکه گهر با همه توان به سمت دروازه سایپا حمله می‌کرد.

شهباززاده متذکر شد: ما نیز در این بازی خیلی خوب عمل کردیم و توانستیم دومین گل خود را به حریف تحمیل کنیم که متاسفانه به دلیل اخراج دروازه‌بان سایپا و همچنین شرایط بازی نتوانستیم از 2 گل خود محافظت کنیم.

* کاش گل‌هایم منجر به پیروزی سایپا می‌شد

وی که زننده هر 2 گل سایپا برابر گهر بود‏، بیان داشت: از اینکه توانستم بار دیگر برای تیم خود گلزنی کنم خوشحال هستم، اما ای کاش این گل‌ها منجر به پیروزی تیم ما می‌شد.

هافبک نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر ادامه داد: ما می‌خواستیم با پیروزی برابر گهر دورود نیم فصل نخست را برد به پایان برسانیم که متاسفانه این امر محقق نشد و تساوی 2 بر 2 در کارنامه سایپا ثبت شد.

شهباززاده در پایان تاکید کرد: اگر چه نیم فصل نخست را با تساوی به پایان رساندیم، اما فرصت برای جبران وجود دارد و به طور قطع در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کرده و در رده‌های بالای جدول قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/ 2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول