اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیروزی امید نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری فارس: از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور رده سنی امید با حضور 12 تیم در کشور آغاز شده که تیم نساجی مازندران در نخستین دیدار خود به مهمانی صبا باطری رفت و به پیروزی خانگی دست یافت.

پیروزی امید نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور رده سنی امید با حضور 12 تیم در کشور آغاز شده که تیم نساجی مازندران در نخستین دیدار خود به مهمانی صبا باطری رفت.

این دیدار در هوای کاملا سرد در شهر قم و در استادیوم تختی شهر مذهبی قم برگزار شد که کوچک مردان نساجی این بازی را در خانه حریف با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

با شروع بازی و با یک پاس زیبا در دقیقه یک اردلان کلوانی بازیکن آملی تیم نساجی توانست با یک کار تاکتیکی دروازه تیم حریف را بگشاید و اولین گل خود و نساجی را در این فصل جدید رقم بزند.

پس از این گل تیم حریف می‌خواست با ارسال‌های بلند و سانتر از جناحین به گل دست یابد که این امر محقق نشد و نیمه اول این دیدار با همان تک گل نساجی به پایان رسید.

نساجی شروع خوبی را داشته و سعی کرده تا با حفظ توپ در جناحین و استفاده از ضد حملات به گل دوم نیز برسد که این اتفاق در دقیقه 65 بازی انجام شده و گل دوم نساجی به ثمر رسید که داور بازی به نشانه آفساید گل را مردود اعلام کرد و این سبب اعتراض کادر فنی نساجی شد.

البته مسئولان نساجی با کمی درایت می‌توانند از تیم‌های پایه خود بهترین استفاده را ببرند چرا که کارخانه خوب بازیکن‌سازی در این تیم می‌تواند آینده نساجی را در جذب بازیکن تامین کند.

به گزارش فارس،این دیدار هم با همان تک گل اردلان کلوانی به پایان رسید تا تیم امید‌های نساجی مازندران با کسب 3 امتیاز در رده اول جدول قرار داشته و بازی بعد خود را مقابل برق شیراز در هفته دوم با روحیه‌ای مضاعف انجام دهد.

انتهای پیام/86017/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول