اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم امید صبا:

برخلاف جریان بازی باختیم/ می خواهیم به فوتبال قم خدمت کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید قم گفت: اتفاقات بازی با نساجی در هفته اول لیگ برتر امید همگی به نفع میهمان بود و ما هر چه زدیم به گل نرسیدیم و بر خلاف جریان بازی باختیم.

برخلاف جریان بازی باختیم/ می خواهیم به فوتبال قم خدمت کنیم

سید محسن بابامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به باخت خانگی تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر تصریح کرد: عجله بازیکنان ما در این دیدار به خصوص در نیمه دوم بسیار بالا بود و فرصت‌های متعدد گلزنی را هم از آنها گرفت و نتوانستیم در خانه به امتیاز برسیم.

وی ادامه داد: قطعاً به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی حساس خانگی مقابل تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر بودیم، اما هر لحظه که به پایان بازی نزدیک می‌شدیم بازیکنان تیم ما با استرس و اضطراب زیادی بازی می‌کردند و تیم حریف نیز البته با خوش شانسی از ما سه امتیاز گرفت.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم ابراز داشت: بازی خانگی ما با نساجی قائم‌شهر دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول بازی خیلی زود غافلگیر شدیم و از حریف گل خوردیم ولی در ادامه کاملاً بر جریان بازی مسلط بودیم و بارها موقعیت گل ایجاد کردیم اما متأسفانه هیچ یک از این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم این تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر بود که به ما ضد حمله می‌زد و بازی را به شکلی اداره کرد که گل خود را حفظ کند اما تیم ما هم در راه باز کردن دروازه حریف کمی بدشانس بود زیرا یکی از بهترین موقعیت‌های ما در دقیقه 90 چند بار از روی خط دروازه حریف بازگشت و توپ گل نشد.

بابامیری عنوان کرد: نوع بازی در نیمه دوم این دیدار فوتبال کاملاً هجومی بود و با ارسال‌های بلند از جناحین سعی در رسیدن به گل داشتیم اما حریف مدافعان بلند قامتی داشت.

وی از شاگردانش به خاطر اجرا کردن خواسته‌های کادر فنی در زمین مسابقه تقدیر کرد و افزود: ما تمرینات خوبی را برای مصاف با تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر انجام داده بودیم، ولی به هر حال نتوانستیم تنها دروازه حریف را باز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم تصریح کرد: در کادر فنی تیم صبا با بها دادن به استعدادها می‌خواهیم به فوتبال قم خدمت کنیم و امیدوارم در این راه مورد حمایت جدی مسئولان باشگاه و مسئولان استان قم قرار بگیریم.

تیم فوتبال امید صبای قم بعد از قبول باخت خانگی یک بر صفر برابر تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر در هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته دوم این بازی‌ها جمعه این هفته در اهواز به مصاف تیم فولاد می‌رود.

انتهای پیام/78002/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول