اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتبال محلات تبریز و حومه:

فوتبال تبریز متحول می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتبال محلات تبریز و حومه گفت: با اقدامات اخیر شهرداری در فوتبال محلات تبریز شاهد تحول اساسی در فوتبال شهر اولین‌ها خواهیم بود.

فوتبال تبریز متحول می‌شود

یونس قوام لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: نخستین زمین چمن محلات با پیگیری‌های شهردار و رئیس شورای شهر تبریز افتتاح شد و دو زمین نیز در زمان‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: زمین چمن شیخ محمد خیابانی (مشعل) افتتاح شد و امیدواریم به زودی دو زمین رشیدیه و توحید عباسی نیز به بهره‌داری برسد.

قوام اظهار داشت: مجوز احداث چمن مصنوعی در 10 زمین محلات از شورا و شهرداری گرفته شده است و با احداث این زمین‌ها می‌توانیم به آینده فوتبال تبریز امیدوار باشیم.

وی با اشاره به تاریخچه فوتبال در تبریز گفت: در دهه 50 کوشافر استاد علوم تربیتی دانشگاه تبریز یک مدرسه فوتبال در این شهر تأسیس کرد و در سال 1336 مسابقات در شهر اصفهان برگزار شد و تیم منتخب تبریز توانست قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

قوام ادامه داد: از معروف‌ترین بازیکنانی که از تبریز به تیم ملی راه یافته‌اند می‌توان از بیوک جدی‌کار، داود ارغوانی، حبیب دایی اوغلی، بیوک صباغ، حسین خداپرست، احد شیخ لاری، کریم باقری، برادران دین محمدی، برادران خطیبی، یونس باهنر و ستار همدانی نام برد که از محلات تبریز به فوتبال کشور معرفی شده‌اند.

وی با تشکر از مساعدت شهردار و رئیس شواری شهر تبریز به فوتبال تبریز اظهار کرد: شهردار تبریز نگرش ویژه‌ای نسبت به ورزش داشته و این امر موجب شده است تا قدم‌های اساسی در ورزش تبریز و استان برداشته شود.

قوام اظهار امیدواری کرد؛ این مساعدت‌ها ادامه‌دار بوده و شهرداری همچنان به عنوان روزنه امید جوانان ورزشکار تبریزی برای رسیدن به قله‌های افتخار باشد. 

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول