اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر خبر داد

دستگیری 9 سارق در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر از دستگیری 9 سارق و کشف 19 فقره انواع سرقت خبر داد.

دستگیری 9 سارق در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رضا اصلانی‌فر در تشریح نتایج اجرای طرح پیشگیری از سرقت در شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: این طرح با همکاری ماموران پلیس آگاهی کلانتری 11 و 12 مشگین‌شهر و به مدت یک هفته در سه محور پیشگیری از سرقت، کشف سرقت‌های به وقوع پیوسته و دستگیری سارقان در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح 9 سارق که یکی از آنها از سارقان سابقه‌دار است دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر ادامه داد: در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده این سارقان به 19 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و اموال مکشوفه نیز از آنان کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی نقش و مشارکت مردم را در تامین امنیت پایدار مهم دانسته و از شهروندان خواست به هشدارها و پیام‌های پلیس با هدف ارتقای احساس آرامش توجه کنند.

اعتراف سارقان ساختمان نیمه کاره در اردبیل 

همچنین بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از اعتراف سارقان ساختمان نیمه کاره به پنج فقره انواع سرقت دیگر خبر داد.

سرهنگ موسی عالیزاده اظهار داشت: به دنبال دستگیری سه سارق به هنگام سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و انتقال آنان به پلیس آگاهی، کارآگاهان این یگان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های خود پی بردند که این سه سارق از سارقان سابقه‌دار بوده و قبلاً نیز با تشکیل باندی اقدام به انجام سرقت کرده‌اند.

عالیزاده تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های به عمل آمده و در برابر دلایل و مستندات لب به اعتراف گشوده و به سه فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت از اماکن خصوصی و دو فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کردند که اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: سارقان از طریق مراجع قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/62002/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول