اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان نیم ‌فصل لیگ برتر فوتبال

فجرسپاسی در رده هشتم قرار گرفت

خبرگزاری فارس: در پایان هفته هفدهم و نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) زردپوشان فجر سپاسی در رده هشتم قرار گرفتند.

فجرسپاسی در رده هشتم قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نیم فصل نخست لیگ برتر دوازدهم شب گذشته به پایان رسید و تیم فجر سپاسی با شکست مقابل راه آهن تهران  با 24 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

فجری‌ها در این فصل لیگ برتر با شش برد، شش تساوی و پنج شکست عملکرد موفقی داشتند و  بالاتر از تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس، صبای قم و ذوب آهن قرار گرفتند.

جوانان باانگیزه فجر در این فصل با هدایت محمود یاوری با وجود مشکلات مالی و کمبود امکانات نتایجی فراتر از انتظار گرفتند و تا هفته‌ها بین تیم‌های صدرنشین حضور داشتند.

مصدومیت برخی از یاران کلیدی و انتقال رضا حقیقی و عباس محمد رضایی از این تیم به تیم‌های پایتخت‌نشین پرسپولیس و استقلال در هفته‌های پایانی موجب فاصله گرفتن زردپوشان شیرازی از صدر جدول شد.

نقل و انتقالات در دنیای فوتبال همواره وجود داشته است و تیم‌ها برای تامین هزینه‌های مالی اقدام به ترانسفر بازیکن به سایر باشگاه‌ها می‌کنند که تیم فجر نیز برای حل مشکل مالی مجبور به انتقال بازیکنان خود به دیگر تیم‌ها است.

آنچه موجب نگرانی هواداران بی‌شمار تیم فجر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نیم‌فصل دوم است، خالی ماندن جای بازیکنان منتقل شده بوده که می‌تواند خطری بزرگ برای این تیم باشد.

سرمربی و کادر مدیریتی فجر باید از هم‌اکنون به فکر پرکردن پست‌های خالی تیم تا شروع نیم‌فصل دوم باشند و با جذب بازیکنان مورد نظر هواداران را آسوده‌خاطر کنند.

به گزارش فارس، فجرسپاسی همیشه در فوتبال ایران به عنوان یک باشگاه سازنده شناخته می‌شود و بازیکنان را بزرگی به فوتبال کشورمان معرفی کرده است.

این تیم به نوعی چشم و چراغ فوتبال فارس است و با یدک کشیدن نام سردار شهید مجید سپاسی تنها باشگاه  فوتبال جهان مزین به‌نام یک شهید است که مسئولان باید حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول