اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان– 6

استقبال مردم الوار گرمسیری در 3 نقطه از ضریح امام حسین (ع)

خبرگزاری فارس: امام جمعه الوار گرمسیری از آمادگی برای استقبال مردم این شهر از ضریح امام حسین (ع) در سه نقطه خبر داد و گفت: ما بی صبرانه منتظر ورود کاروان سفینةالنجاة هستیم.

استقبال مردم الوار گرمسیری در 3 نقطه از ضریح امام حسین (ع)

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حسینی منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: آمادگی مردم الوار گرمسیری و شهر حسینیه برای استقبال از ضریح امام حسین (ع) فوق‌العاده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کاروان سفینةالنجاة در سه نقطه توقف خواهند داشت و مردم همیشه در صحنه الوار گرمسیری از ضریح امام حسین (ع) استقبال خواهند کرد.

امام جمعه الوار گرمسیری روستاهای «قلعه زره» را نخستین نقطه توقف کاروان حامل ضریح منور امام حسین (ع) بیان کرد و گفت: این روستا نخستین منطقه مسکونی استان خوزستان است که به استقبال کاروان سفینةالنجاة می‌رود.

حسینی منش روستای بیدروبه از توابع شهر حسینیه را دومین نقطه توقف کاروان سفینةالنجاة عنوان کرد و گفت: مردم این روستا هم اکنون آماده در بر گرفتن ضریح بارگاه ملکوتی سرور و سالار شهیدان هستند.

وی شهر حسینیه را یکی دیگر از توقفگاه‌های کاروان سفینةالنجاة اعلام کرد و گفت: مردم این شهر به یاد شهدای والامقام شهر خود به ویژه سردار شهید توکل قلاوند و سردار شهید حسین شهاوند از شهدای شاخص اندیمشک به استقبال ضریح نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌روند و ضریح مطهر را در آغوش می‌گیرند.

خطیب جمعه الوار گرمسیری برپایی ایستگاه‌های صلواتی را یکی از برنامه‌های استقبال از کاروان سفینةالنجاة دانست و گفت: با پرپایی سه ایستگاه صلواتی مردم شهر حسینیه و روستاهای همجوار از زائران این ضریح نورانی پذیرایی خواهند کرد.

وی برپایی دسته‌های سینه‌زنی و زنجیر زنی را از دیگر برنامه مردم بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک برای استقبال از کاروان حامل ضریح شش گوشه حضرت سیدالشهدا(ع) بیان نمود و اظهار داشت: بی صبرانه منتظر ورود کاروان سفینةالنجاة هستیم و آمادگی مردم الوارگرمسیری و شهر حسینیه برای استقبال از ضریح امام حسین (ع) فوق العاده است.

حسینی منش با بیان اینکه مدت زمان حضور  کاروان سفینةالنجاة در الوار گرمسیری مشخص نیست، اضافه کرد: با توجه به استقبال پرشور مردم استان‌ها و شهرهای مختلف از این کاروان، نمی‌توانیم برای حضور ضریح مطهر در بخش الوار زمان تعیین کنیم زیرا این بستگی به حضور و استقبال مردم دارد.

انتهای پیام/2247/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول