اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

بهشهر میزبان 5 شرکت نفتی و صنعتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر گفت: بهشهر میزبان 4 شرکت نفتی و یک شرکت صنعتی در نوار ساحلی است.

بهشهر میزبان 5 شرکت نفتی و صنعتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر مشکلات بنادر و شرکت‌های ساحلی شهرستان بهشهر طی جلسه‌ای با حضور فرماندار این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به اهمیت وجود شرکت‌های استراتژیک نوار ساحلی بهشهر در رشد همه‌جانبه شهرها و روستاهای شهرستان بهشهر، جلسه‌ای صبح امروز به میزبانی شرکت نفت خزر با حضور مدیران بندر امیرآباد، نفت خزر، پایانه نفتی شمال، حفاری شمال، تامین گاز مایع، شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) همچنین با حضور بخشدار مرکزی، مدیران بانک ملی، صادرات و مدیران ادارات تعاون، کار و امور اجتماعی، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بنیاد شهید به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر، برگزار شد.

در این جلسه مشکلاتی از قبیل نوسانات برق و قطعی بعضاً 11 ساعته آن به‌دلیل افت شبکه توزیع، مشکلات انشعاب آب شرب، اختلال در شبکه مخابرات، مشکل جاده و ترافیک همچنین رسیدگی به اجرای قانون سخت و زیان‌آور، پیگیری مسائل کارگری و کارفرمایی، توجه به قانون مالیات بر درآمد و ارزش افزوده، بخشودگی جرایم شرکت‌ها، گردش مالی شرکت‌ها، وضعیت واریز حق بیمه‌های کارکنان شرکت‌ها، تقاضای نصب بانک عابر در برخی شرکت‌ها و مشکلات مربوط به وام‌های توسعه‌ای و حل مشکلات مسکن و وام کارکنان شرکت‌های ساحلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوسانات برق و اختلال در شبکه مخابرات، وجه مشترک مشکلات همه مدیران بنادر و شرکت‌های ساحلی بود.

فرماندار بهشهر به جمع‌بندی جلسه پرداخت و گفت: از فردا به بررسی موضوع‌های عنوان شده می‌پردازیم تا مشکلات در اسرع وقت رفع شود.

محمدرضا البرزی با بیان اینکه با کمک شرکت‌های منطقه شهرستان در حال توسعه و بالندگی است اظهار داشت: ما می‌خواهیم از آن روستاهای بالادست و کوهستانی تا روستاهای ساحلی و شهرهای ما توسعه یافته باشند و این جزء با همراهی همه مدیران و مسئولان شهرستانی امکان‌پذیر نیست.

نماینده دولت در بهشهر در ادامه گفت: بهشهر میزبان 4 شرکت نفتی و یک شرکت صنعتی در نوار ساحلی است که این شرکت‌ها افتخار استان مازندران و کشور هستند بنابراین بر همه مسئولان ما فرض است که در راستای حل مشکلات این شرکت نهایت تلاش را انجام دهند.

البرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام بندر نکا که روی بندر نفتی حوزه جغرافیایی بهشهر گذاشته شده است، تصریح کرد: هر چند می‌دانیم این نام از گذشته تاکنون یعنی از زمانی که شهرستان بهشهر از غرب به سورک و میاندرود و از شرق به حدود بندر گز ختم می‌شد، وجود داشت، اما به دنبال این هستیم که اگر راه حل بین‌المللی برای تغییر نام آن وجود دارد، دنبال کنیم.

وی افزود: اگر نام بندر نفتی نکا برای شهرستان دیگری نهادینه شود توقعات و مشکلات بعدی را خواهیم داشت.

فرماندار بهشهر به این نکته اشاره کرد که بعضاً در برخی جلسات که با حضور مقامات کشوری در شرکت‌های نفتی بهشهر انجام می‌شد، حتی روابط عمومی این شرکت‌ها از خبرنگار صدا و سیمای نکا دعوت می‌کرد که با این قضیه برخورد کردیم.

انتهای پیام/86001/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول