اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

ضرورت استفاده از همه امکانات در امر مبارزه با مواد مخدر

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی بر ضرورت استفاده از همه امکانات در امر مبارزه و پیشگیری با مواد مخدر تاکید کرد.

ضرورت استفاده از همه امکانات در امر مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا‌بیگی در مراسم معارفه دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در محل استانداری با تاکید بر استفاده از همه امکانات در امر مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را محلی دانست که تمام این تلاش‌ها در آن ظهور و بروز پیدا می‌کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به توفیقات استان در امر مبارزه با معضل مواد مخدر تاکید کرد: آذربایجان‌شرقی می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب در امر مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور مطرح شود.

در ادامه این مراسم پرویز آژیده دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شورا مواد مخدر را به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی، سیاسی و حتی امنیتی کشور عنوان کرد که نظام سلطه با تمسک به آن نیروی خودباوری جوانان را هدف گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از هر منظر نگاه شود مبارزه با مواد مخدر پراهمیت است، وظیفه اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را مدیریت در امر مبارزه با این بلای خانمانسوز دانست.

رئیس دانشگاه تبریز، ارتباط روان با اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و فعال کردن کمیته‌های این شورا از جمله کمیته مقابله و پیشگیری و حقوقی را از جمله عملکردهای مثبت شورای هماهنگی در دوران مسئولیت خود عنوان کرد.

آژیده در ادامه برای دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آرزوی موفقیت کرد.

دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سخنانی با تشکر از پرویز آژیده دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مواد مخدر را به عنوان یکی از حربه‌های اصلی و اساسی نظام سلطه در مقابله با نظام اسلامی دانست.

مسعود خرم‌نیا گفت: قطعاً به خاطر قرار گرفتن تجارت مواد مخدر در رتبه چهارم تجارت‌های پرسود دنیا بعد از صنعت نفت و تجارت سلاح و صنعت توریسم آنان از این صنعت دست برنخواهند داشت و توزیع بیش از یک‌هزار نوع قرص روانگردان و مواد مخدر صنعتی مؤید این موضوع است.

فرمانده نیروی انتظامی استان، مبارزه با مواد مخدر را امری پراهمیت دانست که نیازمند تلاش‌های شبانه‌روزی همه ارگان‌ها و نهادهای تاثیرگذار است.

در پایان این مراسم محمد نصرتی معاونت سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، مواد مخدر را یکی از  ابزارهای جنگ نرم دشمن در مقابله با نظام اسلامی دانست.

وی، مبارزه با مواد مخدر را نیازمند ایثار و احساس تکلیف عنوان کرد.

انتهای پیام/60001/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول