اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دریابانی مرزبانی نیروی انتظامی:

توانـمندی‌های دانشـگاه تخصصی دریـانوردی و علوم دریایی چابهار در کـشور کم‌نـظیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده دریابانی مرزبانی نیروی انتظامی گفت: سطح توانمندی‌های تخصصی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در ابعاد مختلف بسیار قابل توجه و در کشور کم‌نظیر است.

توانـمندی‌های دانشـگاه تخصصی دریـانوردی و علوم دریایی چابهار در کـشور کم‌نـظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، سردار عـلی محمد سلامی عصر دوشنبه در بازید از توانمندی‌های علمی، پژوهشی و امکانات دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار، سطح توانمندی‌های تخصصی این دانشگاه را در ابعاد مختلف بسیار قابل توجه و در کشور کم‌نظیر ارزیابی کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: در بازدید نزدیک از توانمندی‌های دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار، با سطح عظیمی از فعالیت‌های پژوهشی، علمی در صنعت دریانوردی آشنا شده و باید از این قابلیت‌های منحصر بفرد که در قالب طرح‌ها و ایده‌های کاربردی قرار دارد، حمایت‌های لازم صورت گیرد.

فرمانده دریابانی مرزبانی نیروی انتظامی ادامه داد: حمایت‌های همه جانبه از این ایده‌های کاربردی می‌تواند بسیاری از نیازهای ما را در پیشبرد اهداف تعیین شده در صنعت استراتژیک دریایی، در کمترین زمان ممکن همراه با بومی سازی علوم تخصصی، برطرف کند و گامی بلند در راستای خودکفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

سلامی در ادامه بازید از آزمایشگاه‌های مختلف دانشگاه بر استفاده بهینه ظرفیت‌های علمی و انسانی دانشگاه در صنایع دریایی که لازمه پیشرفت آن بهره‌مندی از اینچنین توانمندی‌هایی است، تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه این بازدید به طور حتم می‌تواند بستر ساز تعامل گسترده دانشگاه با مجموعه دریانوردی را همراه با حمایت‌های کاربردی ایجاد کند افزود: بسیاری از این طرح‌ها و ایده‌های نو، با سوق داده شدن به سمت صنعت می‌تواند خلأهای ناشی از فناوری‌های نوین را در حوزه دریانوردی برطرف کند.

فرمانده دریابانی مرزبانی نیروی انتظامی معتقد است: تقویت مشارکت هدفمند دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی در زمینه‌های علوم و صنعت استراتژیک دریایی، می‌تواند تحول عظیمی در این صنعت و حرکت در راستای تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر استفاده از دانش جوانان با استعداد در رفع نیازهای کشور، گام بردارد.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نیز در ادامه این بازدید با تقدیر از حضور فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی و نگاه علمی برگرفته شده از اشراف علمی ایشان بر صنعت دریانوردی و فناوری‌های این صنعت گفت: این دانشگاه با بهره‌مندی از توان بالای اساتید نخبه توانسته به قطب تربیت نیروهای متخصص برای ناوگان تجاری، دریایی کشور مبدل شود.

امین بهزاد مهر با اشاره به فعالیت‌های، پژوهشی هدفمند و کاربردی در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تحقیقاتی که جنبه اجرایی و قابلیت تجاری‌سازی داشته باشد مورد حمایت دانشگاه نیز قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با افزایش تعامل بین دانشگاه و مجموعه مرزبانی ناجا و عملیاتی کردن تحقیقات به طور حتم این مشارکت سازنده می‌تواند بسیاری از فرصت‌های ساکن علمی را به فرصت‌های طلایی در امر پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبدل کند.

انتهای پیام/75002/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول