اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان:

بحث تبدیل بندر امام به شهرستان با جدیت در حال پیگیری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: بحث تبدیل شهر بندر امام به شهرستان با جدیت در حال پیگیری است و به زودی این خواسته به حق مردم محقق می‌شود.

بحث تبدیل بندر امام به شهرستان با جدیت در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، رضا نجاتی در آیین معارفه معاون فرماندار این شهرستان اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر در همه عرصه‌ها از انقلاب اسلامی گرفته تا دوران دفاع مقدس و دوره سازندگی نقش بسیار ارزنده‌ای را ایفا کرده است.

وی افزود: این شهرستان به لحاظ نیروی انسانی کارآمد و متعهد و همچنین موقعیت اقتصادی دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم تصریح کرد: دولت عدالت‌محور منشأ خدمات بسیار ارزنده و بکری بوده که در دیگر دولت‌ها کم‌نظیر و بی‌نظیر بوده است.

نجاتی ادامه داد: رمز موفقیت دولت مهرورز توجه به مطالبات به حق مردم و تبعیت از ولایت فقیه بوده که این دولت را در خدمتگزاری سرآمد و موفق کرده است.

وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند، خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نهایت تلاش خود را به کار ببرند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان اضافه کرد: این امر مهم مورد توجه مسئولان ارزشی شهرستان بندر ماهشهر بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

نجاتی افزود: مسئولان این شهرستان به ویژه فرماندار و معاون جدید وی باید این خدمت‌رسانی خالصانه را همچون گذشته و با جدیت بیشتری ادامه دهند و پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم باشند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید فرصت مدیریت را یک فرصت مناسب برای جلب رضایت خداوند بدانند که بدون شک این رضایت بدون جلب رضایت مردم ممکن و مقدور نیست.

در پایان این مراسم، سیدجعفر طباطبایی به عنوان معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر منصوب و معرفی شد.

طباطبایی در کارنامه خود، سابقه معاونت و سرپرستی فرمانداری شادگان، فرمانداری شهرستان هندیجان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان و سرپرستی فرمانداری باغملک را دارد.

فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر از زمان انتصاب منوچهر حیاتی تاکنون فاقد معاون بود.

انتهای پیام/72001/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول