اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان تصریح کرد

9 دی روح عاشورایی به استمداد ملت ایران آمد

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 9 دی، روح عاشورایی به استمداد ملت ایران آمد.

9 دی روح عاشورایی به استمداد ملت ایران آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی اظهار داشت: 9 دی، یوم‌الله محسوب می‌شود و به روزهای ماندگار و تاریخی انقلاب اسلامی افزوده شده است.

وی بیان داشت: دشمن زمانی که پایه‌ها و ارکان نظام را مستحکم دید، بعد از گذشت 30 سال برای تزلزل آن و به انزوا کشیدن ملت ایران دست به توطئه زدند.

صدفی افزود: ملت ایران بیشتر از سه دهه است که تنش‌ها و توطئه‌های متعدد دشمنان را در میان اقشار و قومیت‌های متعدد پشت سر گذاشته و با اقتدار از آن بیرون آمده‌اند.

وی تصریح کرد: فتنه 88 نیز از جمله توطئه‌هایی بود که به واسطه سه عنصر مهم حضور مردم، ایمان قلبی و رهبری از بین رفت و روح عاشورایی به استمداد ملت ایران آمد.

صدفی ابراز داشت: در جریان فتنه 88 راهکارهای گوناگونی از سوی افراد و شخصیت‌ها ارائه شد که راهکار و فرموده رهبر معظم انقلاب با توجه به نگاه ایشان به لایه‌های مختلف و پنهان فتنه از براندازی نظام جلوگیری کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در 9 دی تنها به بعد تبلیغی و شعاری آن نباید توجه کرد، بلکه مسئله مهم بعد تبیینی است که به دلایل و عوامل فتنه، دسته‌ها و لایه‌های فتنه، راه‌های مقابله با فتنه، نقش رهبری، مردم، وحدت، ایمان، عاشورا و ... می‌پردازد.

صدفی با اشاره به برگزاری همایش 9 دی تصریح کرد: به عنوان برنامه اصلی، گرامیداشت این روز از ساعت 9 تا 11 در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

وی سخنران این همایش را علی‌محمد نائینی رئیس ستاد 9 دی کشور عنوان کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی، جلسات پرسش و پاسخ و هم‌اندیشی ویژه برنامه ادارات، مساجد و ... از دیگر برنامه‌های این روز است.

به گزارش فارس، اعضای ستاد بزرگداشت 9 دی کرمان در این جلسه به ارائه برنامه‌ها و طرح‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول