اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برای مبارزه با حربه دشمنان اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مبارزه با حربه جدید و قدیمی دشمنان باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه خود نهادینه و راه‌اندازی کنیم.

برای مبارزه با حربه دشمنان اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده سید حسین صابری عصر امروز در دیدار با امام جمعه این شهر اظهار داشت: حال و هوای عاشورایی بر شهر لنده حاکم بوده و آن‌ها در راه پاسداری از آرمان‌های انقلاب پیش‌قراول هستند.

وی افزود: هدف از قیام عاشورا اشاعه ایثارگری، فداکاری و مبارزه با ظلم بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربازان خمینی کبیر (ره) با اقتدا بر امام شهدا در دفاع از کشور سنگ تمام گذاشته و حسین زمان خود را تنها نگذاشته‌اند.

صابری در ادامه افزود: پروژه‌های مختلفی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و بخش لنده در حال انجام بوده ولی محدویت اعتباری اجازه اجرای هم‌زمان کارها را نمی‌دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار عمرانی نیازمند دقت و توجه جدی بوده و باید قدم به قدم بر اساس اصول فنی و مهندسی به پیش رود تا به سرانجام برسد.

صابری با بیان این‌که مسئولان نظام در صدد رفع مشکلات مردم هستند یادآور شد: در لابه‌لای خدمات ارزنده مسئولان هنوز کمبود‌های احساس می‌شود که همت مضاعف مسئولان را می‌طلبد.

وی با بیان این‌که در خصوص شهرستانی لنده هیچ قولی نمی‌دهم گفت: برای ارتقا از بخش به شهرستانی شرایطی از جمله جمعیت، وسعت و ... نیاز است که بسیاری از آن‌ها تاکنون برطرف شده ولی اشکالاتی هنوز وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون شهرستانی شدن لنده در مرحله آخر به سر می‌برد و منتظر ارسال به هیئت دولت است.

وی با بیان این‌که ما در شرایط حساسی قرار داریم، گفت: چشم طمع دشمنان نظام و اسلام از آغاز انقلاب تاکنون به دنبال کشور بوده و از هر حربه و نیرنگی برای ضربه زدن استفاده کرده‌اند در هر صورت راه به جای نمی‌برند.

صابری تصریح کرد: دشمنان نظام نقطه حساسی را هدف گرفته و به دنبال نفوذ و ضربه زدن به آن می‌باشند این نقطه مهم و حساس فرهنگ و تمدن ماست که لغزش در آن جبران‌ناپذیر است.

صابری یادآور شد: یکی از حربه‌های دشمنان تحریم ایران بوده که از این طریق درصدد ضربه زدن به اقتصاد ما هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که سخنان رهبر معظم انقلاب راه‌گشای همه مشکلات است، گفت: برای مبارزه با حربه جدید و قدیمی دشمن باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه خود نهادینه و راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی تنها در زمان جنگ اتفاق نمی‌افتد بلکه چشم‌اندازی بلند‌مدت پیش روی اقتصاد ایران بوده و مفهوم آن شکوفایی اقتصاد و حل مشکلات موجود است.

صابری با اشاره به اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی در جهت رفاه عمومی مردم  است.

وی تصریح کرد: تنها راه توسعه اقتصادی استفاده از اقتصاد مقاومتی همراه با صرفه‌جویی و استفاده بهینه از امکانات است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که سربلندی ایران اسلامی ریشه در قیام عاشورا دارد، گفت: موج بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب ایران اسلامی بوده و ایران در آینده نزدیک مبدأ و منشاء تحولات اقتصادی نیز خواهد بود.

انتهای پیام/2571/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول