اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 300 میلیارد تومان هزینه

فاز نخست خط یک بی‌آرتی مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با 300 میلیارد تومان هزینه، فاز نخست خط یک بی‌آرتی مشهد افتتاح شد.

فاز نخست خط یک بی‌آرتی مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان شهردار مشهد پیش‌از ظهر و در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست خط یک بی‌آرتی مشهد که در سالن همایش پایانه‌های مسافربری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی خدمات ارائه شده در سطح شهر مشهد از جمله برنامه‌های در دستور کار مجموعه شهرداری مشهد است.

شهردار مشهد در ادامه به تعداد کرودیل‌های خطوط بی‌آرتی مشهد اشاره کرد و گفت: برای شهر مشهد تعداد 4 خط بی‌آرتی در نظر گرفته شده است که امروز فاز نخست خط یک بی‌آرتی مشهد بهره‌برداری شد.

پژمان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی مشهد، اظهار کرد: در این راستا توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه اتوبوسرانی مشهد در چند سال اخیر دارای رشد قابل توجهی بوده است، به گونه‌ای که در حال حاضر زمان انتظار و رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها کاهش یافته است.

وی در ادامه به خرید اتوبوس برای تجهیز خط یک بی‌آرتی مشهد اشاره کرد و افزود: به‌منظور خرید اتوبوس و بهره‌برداری فاز نخست خط یک بی‌آرتی مشهد دولت همکاری و مساعدت لازم را داشت.

شهردار مشهد در ادامه بهبود وضعیت ترافیکی و کاهش مدت زمان انتظار سرویس دهی به مسافران را از جمله مزایایی بهره‌برداری از خطوط بی‌آرتی مشهد عنوان کرد.

وی در ادامه به افتتاح نخستین کلانتری ویژه پایانه‌های مسافربری در پایانه امام رضا(ع) مشهد اشاره کرد و افزود: امروز علاوه بر افتتاح فاز نخست خط بی‌آرتی مشهد، کلانتری ویژه پایانه مسافربری نیز با توجه به ضرورت وجود این کلانتری در پایانه مسافربری افتتاح شد.

شهردار مشهد تامین امنیت و آرامش برای مسافران را مهم دانست و در ادامه گفت: پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد یکی از پایانه های مهم و پرتردد مشهد است که حضور نیروی انتظامی در این حوزه نقش بسزایی در تامین امنیت مسافران دارد.

پژمان گفت: با همکاری نیروی انتظامی خراسان‌رضوی این کلانتری در پایانه مسافربری مشهد افتتاح شد و مقرر شد که این کلانتری از سوی نیروی انتظامی همانند دیگر کلانتری‌های مشهد تامین نیرو انسانی شود.

انتهای پیام/70017/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول