اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

تحریم دشمنان فرصتی برای رهایی از اقتصاد تک پایه‌ای است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تحریم دشمنان علیه کشور فرصتی برای رهایی از اقتصاد تک پایه‌ای به شمار می‌رود.

تحریم دشمنان فرصتی برای رهایی از اقتصاد تک پایه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با صنعت‌گران استان اظهار داشت: استان زنجان در عرصه صنعت و معدن ظرفیت بسیار مناسبی دارد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: وجود آب و هوای مناسب، امکانات زیربنایی و معادن متعدد بستر مناسبی در استان به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه شرایط جهانی و داخلی به منظور جذب سرمایه‌گذار اقتضا می‌کند که بر اساس موقعیت برنامه‌ریزی و عمل شود، خاطرنشان کرد: انتظار دوستی از دشمنی که جنگ را به صورت رسمی اعلام کرده است، خوش‌باوری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در بسیاری از مواقع از واقعیت‌ها غفلت کرده‌ایم، تصریح کرد: دشمن 33 سال است که اعلام جنگ کرده و امید داشتن به این دشمنان یک نوع ساده‌انگاری است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی در شرایط بحران و فشارهای اقتصادی و تنگناهای دشمنان علیه کشور هنر است، ادامه داد: باید تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در شرایط بحرانی مدیریت مناسبی اعمال کرد، تصریح کرد: این شرایط فرصتی برای رهایی از اقتصاد تک پایه‌ای محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی جوهره توانمندی و قدرت افراد مشاهده می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز فرصت خدمت در جامعه فراهم شده است و افراد باید در دادگاه عدل الهی و نسل‌های آینده پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در پیشگاه تاریخ پاسخگو باشند، ادامه داد: مقایسه امروز با 33 سال گذشته نشان می‌دهد که مردان بزرگ در عرصه‌های بزرگ خود را بهتر نشان می‌دهند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه ملت ایران تحریم‌ها و بایکوت‌های سیاسی را پشت سر می‌گذارند، تصریح کرد: این در صورتی است که اسلامی حرف زده و عمل کنیم.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول