اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کیار:

28 روستای شهرستان کیار از نعمت گاز طبیعی محروم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کیار گفت: از 55 روستای شهرستان کیار 28 روستای آن از نعمت گاز طبیعی محروم است.

28 روستای شهرستان کیار از نعمت گاز طبیعی محروم است

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: قرار گرفتن در فصل سرد و سرما مشکلات و مسائلی برای افراد و به ویژه مسئولان به وجود می‎آورد که بر همین اساس ضروری است تا خود را برای مقابله با این مشکلات احتمالی آماده کنیم.

وی عنوان کرد: تجهیز شهرستان به ماشین‌های برف‌روب و تجهیزات ایمنی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در فصل زمستان باید در تامین آن باید جدیت ویژه‌ای به کار گرفت.

طاهری بر ضرورت توجه ویژه به روستاها و مناطق دوردست و کوهستانی این شهرستان تاکید کرد و گفت: مسدود شدن راه‌های ارتباطی و محورهای مواصلاتی یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که در فصل زمستان با آن روبرو می‎شویم و این می‌تواند برای روستائیان مشکلات بسیاری ایجاد کند.

فرماندار شهرستان کیار از بهره‌مندی 73 درصد از روستاهای این شهرستان از لوله‌کشی گاز طبیعی خبر داد و افزود: در این راستا تاکنون 27 روستا از گاز طبیعی برخوردار شده و 28 روستای دیگر در حال حاضر از این نعمت محروم است.

این مسئول عنوان کرد: روستای دماب یکی از این روستاهاست که عملیات گازرسانی برای آن آغاز شده و بعد از آن دو روستای دورک و دره‌عشق در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی از فعال شدن چهار اکیپ راهداری در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: این چهار اکیپ در منطقه بره‌مرده، ناغان، زوردگان و دزک مستقر شده‌اند.

طاهری در پایان اذعان داشت: با همکاری و تعامل دستگاه‌ها و نهادهای ذی‎ربط می‌توان بر مشکلات و مسائل احتمالی در فصل سرما فائق آمد و محیطی امن و بدون تنش برای مردم این شهرستان فراهم آورد.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول