اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذر ماه امسال

مازندران میزبان المپیاد فوریت‌های پزشکی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: پنجمین المپیاد تکنسین‌ها و سومین المپیاد دانشجویان فوریت‌های پزشکی کشور در روزهای 16 و 17 آذر ماه امسال به میزبانی مازندران در رامسر برگزار می‌شود.

مازندران میزبان المپیاد فوریت‌های پزشکی می‌شود

فرزاد بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، از میزبانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پنجمین المپیاد علمی، عملیاتی تکنسین‌ها و سومین المپیاد دانشجویان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

وی زمان برگزاری این المپیاد را روزهای 16 و 17 آذر ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: این المپیاد در اردوگاه میرزاکوچک‌خان رامسر برگزار می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران تصریح کرد: بیش از 200 نفر از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی و دانشجویان سراسر کشور در این المپیاد با هم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش فارس، چهارمین دوره المپیاد فوریت‌های پزشکی کشور شهریور ماه سال گذشته به میزبانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور و در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد و استان‌های قم، البرز، فارس، کرمان، گلستان، خراسان شمالی و تهران رتبه‌های برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول