اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده دندانپزشکی خرم‌آباد:

دانشکده دندانپزشکی لرستان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده دندانپزشکی خرم‌آباد گفت: دانشکده دندانپزشکی لرستان امسال با پذیرش 22 دانشجو در رشته دندانپزشکی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

دانشکده دندانپزشکی لرستان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: قرار است، نیمی از دانشجویان این دانشکده به صورت بومی پذیرش شوند.

وی با بیان اینکه 50 درصد پذیرش دانشجویان این دانشکده در قالب داوطلبان بومی استان لرستان تایید و انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر هشت نفر به عنوان اعضای هیئت علمی این دانشگاه با این دانشکده همکاری جدی دارند، تا شرایط مطلوب برای تحصیل دانشجویان و خدمت‌رسانی به مردم لرستان در حوزه دندانپزشکی فراهم شود.

رئیس دانشکده دندانپزشکی خرم‌آباد با اشاره به اینکه 25 تا 30 نفر به عنوان اعضای هیئت علمی برای توسعه فعالیت‌های این دانشکده نیاز است، گفت: در حال حاضر 18 نفر به عنوان متخصص در حوزه دندانپزشکی استان فعالیت دارد که با جذب تعداد دیگری از این افراد می‌توان مشکلات حوزه دندانپزشکی استان را حل کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی استان لرستان از راه‌اندازی کلینیک ویژه دندانپزشکی در این استان خبر داد و گفت: این کلینیک در آینده‌ای نزدیک در شهرستان خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود و می‌تواند خدمات قابل توجهی را به قشر کم درآمد جامعه ارائه دهد.

وی گفت: تجهیزات لازم برای این کلینیک خریداری شده است و باید گفت، این کلینیک از لحاظ کادر درمانی و تجهیزات یکی از به‌روزترین کلینیک‌های دندانپزشکی کشور است.

انتهای پیام/2304/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول