اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه با «پرواز همدلی» به مشهد نزدیک می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرواز «همدلی» به پرواز همت و تلاش برای پرواز هوایی مستقیم و غیر مستقیم به تهران به ویژه مشهد مقدس تبدیل شود.

کهگیلویه با «پرواز همدلی» به مشهد نزدیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری یکشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاحیه فاز جدید فرودگاه نفت گچساران و پرواز هواپیمای فوکر 100 در این فرودگاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت به بندگان خدا عبادت بوده و نیازی به تشکر، قدردانی و ارائه آمار ندارد.

وی خطاب به مسئولان  و مدیران حاضر در این مراسم گفت: به نمایندگی از مردم کهگیلویه و بویراحمد و منطقه از همه کسانی که از سال 1326 تا امروز در راستای ایجاد زیرساخت‌ها و برقراری پروازها تفکر کردند، طرح دادند و خدمت کردند، تشکر می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن تشکر از مهمانان پرواز فوکر 100پرواز تهران گچساران تصریح کرد: از همه مردمی که در گوشه و کنار این فضای پرشور و نشاط جمع شده‌اند‌، همچنین کسانی که زمینه این خدمت بزرگ را فراهم کردند تشکر می‌کنم.

صابری با اشاره به نام‌گذاری این پرواز به نام «پرواز همدلی»، با بیان اینکه پرواز همدلی باید به پرواز همت، تلاش و سازندگی شود، تأکید کرد: باید برنامه‌ و تلاش در راستای پرواز روزانه فوکر 100 در این فرودگاه باشد و توفیق پیدا کنیم که پرواز مستقیم و غیر مستقیم به تهران و شهر مقدس مشهد نیز برقرار شود تا آرزومندان زیارت بارگاه امام رضا(ع) از طریق پرواز هوایی نیز به این فیض عظما نائل شوند.

وی با آرزوی پرواز همیشگی هواپیمای فوکر 100 از گچساران به تهران عنوان داشت: با توجه به فاصله کم برخی از شهرهای استان‌های همجوار با کهگیلویه و بویراحمد، استقبال خوبی از مسافرت هوایی با هواپیمای فوکر 100 از طریق فرودگاه گچساران به عمل می‌آید.

انتهای پیام/82001/ق/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول