اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاسم‌پور:

آماده ارائه بازی خوب برابر صبا هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: مشکل خاصی نداریم و آماده ارائه بازی خوب برابر صبا هستیم.

آماده ارائه بازی خوب برابر صبا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم قاسم‌پور ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی برابر صبای قم اظهار داشت: تیم ما در این چند هفته فراز و نشیب کمی داشته و نتایج خوبی گرفته است.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی نداریم و آماده ارائه بازی خوب برابر صبا هستیم، افزود: اما یک‌سری مشکلات ناخواسته برای ما پیش آمده از جمله مصدومیت چند بازیکن تأثیرگذار که با این حال نفرات جایگزین خوبی داریم و می‌توانند خلا آنها را پر کنند.

قاسم‌پور تصریح کرد: بازیکنان جایگزین تا این مقطع از فصل توانستند در بازی‌هایی که به آنها احتیاج داشتیم، جای نفرات اصلی را به خوبی پر کنند.

وی عنوان کرد: هدف اول ما در مسابقات گل نخوردن نیست و در بازی‌های کرمان جلوی حریفان خیلی موقعیت گلزنی داشتیم حتی به برخی تیم‌ها می‌توانستیم چهار تا پنج گل بزنیم، اما با این حال خوب دفاع کردن یک تاکتیک در فوتبال است.

قاسم‌پور بیان کرد: تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس با مهره‌های بزرگ نیز در خیلی از بازی‌ها رو به بازی دفاعی می‌آورند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به جذب دو بازیکن در نیم‌فصل یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن لیگ برتری تصریح کرد: با این حال یک نفر قطعا از لیست ما خارج می‌شود.

قاسم‌پور با بیان اینکه رضا عنایتی مشکل خانوادگی دارد، اما شخصا دوست دارم مشکلش حل شود و در کرمان بماند، گفت: باشگاه مس روی حضور عنایتی در تیم سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با اشاره به اظهار نظرهای فتح‌الله‌زاده در زمینه جذب رضا عنایتی ابراز داشت: فتح‌الله‌زاده مگر داروغه و قاضی شهر است که در این زمینه اظهارنظر می‌کند، این ما هستیم که می‌توانیم بگوییم بازیکن را جذب می‌کنیم.

انتهای پیام/80011/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول