اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال نتایج ضعیف در دور رفت لیگ برتر فوتبال نوجوانان

یزدان‌شناس: تیم نفت در دور برگشت از کیان فوتبال گچساران دفاع می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران با بیان اینکه روند تیم نفت در هفته‌های قبل روندی قابل قبول بوده، گفت: با شارژ روحی بازیکنان در دور برگشت رقابت‌ها نتایج بهتری نسبت به دور رفت خواهیم گرفت.

یزدان‌شناس: تیم نفت در دور برگشت از کیان فوتبال گچساران دفاع می‌کند

محمدرضا یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دور رفت رقابت‌ها نتوانستیم نتایج مناسبی بگیریم و شاید یکی از دلایل این عدم نتیجه‌گیری بی‌تجربگی بازیکنان بود.

وی بیان کرد: تیم ما در گروه سختی قرار گرفته و این کار را برای ما بسیار سخت کرده، ولی با این وضعیت تیم ما در هفته‌های قبل روندی قابل قبول داشته که امیدوار هستیم این روند در ادامه تداوم داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران اضافه کرد: با توجه به این‌که در دور برگشت رقابت‌ها در بازی با برخی از تیم‌های سخت هم گروه خود میزبان هستیم، می‌توانیم نتایج بهتری نسبت به دور رفت بگیریم.

یزدان‌شناس با اشاره به دو بازی آخر تیم خود یادآور شد: در هفته ششم ما توانستیم در آبادان از تیم بسیار خوب صنعت نفت یک امتیاز بگیریم و در بازی قبلی خود با تیم بسیار سر سخت استقلال اهواز 3 بر 3 مساوی کردیم و اگر به نتایج آخر تیم نفت نگاهی بیندازیم، نتیجه می‌گیریم که این تیم این ظرفیت را دارد که رشد و پیشرفت بیشتری داشته باشد و این در گرو حمایت همه مسئولان و مردم گچساران از این تیم است.

وی ادامه داد: تیم ما از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است و در صورتی که توجه بیشتری به بازیکنان آن شود، می‌توانند ظرفیت‌های خود را به همه ثابت کنند.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران موفقیت این تیم را در گرو حمایت همه جانبه از سوی مسئولان و مردم دانست و افزود: انتظار ما از مسئولان و مردم برای حمایت از تیم نوجوانان نفت بیش از این است و امیدوار هستیم که ما را تنها نگذارند.

یزدان‌شناس گفت: انتظار داریم در بازی‌هایی که میزبان هستیم هواداران به استادیوم بیایند و تیم ما را مورد حمایت قرار دهند و با حمایت‌های آنان امتیازهای میزبانی را کسب کنیم.

این مسئول اذعان داشت: تیم فوتبال نوجوانان نفت گچساران را باید آینده فوتبال این شهرستان بدانیم و با توجه و حمایت ویژه به این تیم آینده خوبی را برای فوتبال گچساران می‌توان رقم زد.

انتهای پیام/82001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول