اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری:

صنعت ساری تیم صعودکننده به لیگ دسته یک فوتبال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری پس از برتری تیمش نفت امیدیه گفت: تیم یکدست جوان و بومی را روانه لیگ کردیم که اگر در ادامه راه با مشکلی روبرو نشویم از صعودکنندگان به لیگ دسته یک فوتبال کشور خواهیم بود.

صنعت ساری تیم صعودکننده به لیگ دسته یک فوتبال است

شبیر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه به گل آلود و لغزندگی بودن ورزشگاه، دو تیم بازی خوبی را در حضور تماشاگران به نمایش گذاشتند.

وی افزود: برای اینکه از صدر جدول فاصله نگیریم و همچنان از مدعیان لیگ باشیم به این پیروزی و کسب سه امتیاز نیاز اساسی داشتیم.

سرمربی صنعت ساری گفت: تیم یکدست جوان و بومی را روانه لیگ کردیم که اگر در ادامه راه با مشکلی روبرو نشویم از صعودکنندگان به لیگ دسته یک فوتبال کشور خواهیم بود.

لطفی تصریح کرد: پس از اینکه در نیمه نخست موفق به باز کردن دروازه حریف نشدیم در بین دو نیمه به بازیکنان گوشزد کردم که هر طوری شده باید سه امتیاز بازی را به دست آورند.

وی افزود: بازیکنان در نیمه دوم بازی بسیار خوب و تماشاگرپسند در برابر هواداران انجام دادند که اگر قدر فرصت را می‌دانستند بیشتر می‌توانستیم گل بزنیم.

سرمربی صنعت ساری درباره قضاوت داور این بازی اظهار داشت: در برخی از صحنه‌ها داور مسابقه اشتباه داشته که امیدوارم این اشتباهات سهوی بوده باشد.

وی از حضور تماشاگران در ورزشگاه تشکر کرد و یادآور شد: با تشویق هواداران بازیکنان انگیزه و روحیه برد را پیدا کردند.

لطفی در پایان افزود: با این پیروزی بازیکنان به انگیزه بیشتری خواهند رسید و به طور حتم در دیدارهای آینده نیز بهتر کار خواهند کرد.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، مهمان خود نفت امیدیه را در ورزشگاه شهید متقی ساری دو بر یک شکست داد.

صنعت ساری با این پیروزی صاحب 18 امتیاز شد.

انتهای پیام/86005/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول