اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

یک سوم صادرات زنجان از طریق سرب و روی است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: یک سوم صادرات استان زنجان از طریق معادن سرب و روی صورت می‌گیرد.

یک سوم صادرات زنجان از طریق سرب و روی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه کمیته سرب و روی استان زنجان، اظهار کرد: استان همه تلاش خود را برای حل مشکل سرب و روی استان زنجان به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی در هفته گذشته برای برگزاری جلسه در تهران حضور یافتند، افزود: به دلیل عدم حضور وزیر این جلسه مصوباتی نداشت.

استاندار زنجان بر ضرورت حل مشکلات سرب و روی زنجان تاکید کرد و افزود: تا زمانی که مشکلات سرب و روی استان حل نشود ممر درآمد استان از طریق صادرات حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی برای حل مشکلات سرب و روی زنجان انجام شده است، خاطرنشان کرد: رایزنی‌های مختلف نیز در این زمینه انجام شده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه شفاف سازی‌های لازم در خصوص معدن انگوران زنجان انجام شده است، بیان کرد: واگذاری این معدن به مردم زنجان از مصوبات دور نخست سفر هئیت دولت به استان زنجان است.

وی با بیان اینکه مشکل معدن انگوران زنجان همانند داستان معدن گل گهر سیرجان است، افزود: تا زمانی که امکان استفاده از همه ظرفیت‌های این معدن صورت نگیرد، مردم منتفع نمی‌شوند.

استاندار زنجان با اشاره به فعالیت‌های کارشناسی انجام شده در این حوزه یادآور شد: استان آمادگی استفاده از ظرفیت‌های این معدن را دارد.

وی با بیان اینکه 76 واحد سرب و روی در استان زنجان تنها از 30 درصد ظرفیت خود استفاده می‌کنند، افزود: باید برای افزایش این ظرفیت اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول