اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مردم لرستان امروز عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را تکرار کردند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مردم لرستان امروز در استقبال از ضریح امام حسین(ع) عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را با آن سبک سنتی تکرار کردند.

مردم لرستان امروز عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را تکرار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم بروجرد در آیین بدرقه ضریح بارگاه امام حسین (ع)، گفت: مردم لرستان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نیز با برپایی آیین‌های باشکوه عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یارانش، حماسه بزرگ دیگری را خلق کردند.

وی افزود: استان ولایی لرستان امروز به واسطه عنایت ویژه پروردگار، مملو از شور و شعور حسینی است، تا مردم مومن این دیار ارادت بی‌پایان خود به اهل بیت (ع) را به نمایش بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: سیل خروشان جمعیتی که برای استقبال از ضریح جدید بارگاه امام حسین (ع) در استان لرستان به حرکت درآمده، نشانه عشق و علاقه مردمان این سرزمین به ائمه اطهار (ع) است.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: مردم مومن و ولایی لرستان تنها به عشق امام حسین (ع) خود را به مسیر حرکت کاروان نور رسانده‌اند، تا دلدادگی خود به این امام همام و پایبندی به آرمان‌های عاشورا ثابت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: عشق و ارادت مردم لرستان نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) وصف‌ناپذیر است.

وی افزود: مردم شهرستان بروجرد نیز در آیین استقبال از کاروان سفینةالنجاة، حماسه‌ساز شده و عاشورای دیگری را در این سرزمین خلق کردند.

کاروان ضریح جدید بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) که روز گذشته وارد شهرستان بروجرد شده بود، امروز با بدرقه باشکوه مردم این منطقه به سمت خرم‌آباد حرکت کرده است.

این کاروان اکنون در مسیر خرم‌آباد و روستاها و شهرهای حاشیه این مسیر با خیل عظیم جمعیت استقبال‌کننده مواجه شده و به کندی حرکت خود را ادامه می‌دهد.

این کاروان قرار است امشب با حضور در خرم‌آباد، در محل پادگان امام حسین (ع) شهر پذیرای مردم دلباخته به اهل بیت (ع) باشد.

انتهای پیام/2304/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول