اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

پروژه خداآفرین جزو طرح‌های مهر ماندگار است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: احداث 65 کیلومتر از کانال اصلی پروژه سد خداآفرین جزو طرح‌های ماندگار است که تا پایان دولت دهم افتتاح می‌شود.

پروژه خداآفرین جزو طرح‌های مهر ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان در بازدید از طرح در حال اجرای کانال اصلی خداآفرین در مرز استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی، اظهار داشت: برای اجرای طرح شبکه خداآفرین تاکنون در مجموع یک هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و برای تکمیل آن افزون بر 12هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: احداث 65 کیلومتر از کانال اصلی خداآفرین جزو طرح‌های مهر ماندگار است که تا پایان دوره دولت دهم شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اهمیت طرح پایاب و شبکه خداآفرین در رونق و تحول منطقه ابراز داشت: با تکمیل و بهره‌برداری کامل از این طرح عظیم حدود   65هزار هکتار از اراضی دیم منطقه تبدیل به آبی شده و علاوه بر رفع مشکل بیکاری، سالانه افزون بر 4 هزار میلیارد ریال به درآمد کشاورزان این شهرستان اضافه خواهد شد.

میرجعفریان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تسریع در روند اجرای این پروژه ملی تاکید کرد و افزود: با افتتاح این طرح، در کوتاهترین زمان سرمایه‌گذاری‌ها و اعتبارات صرف شده برگشت داده خواهد شد.

وی با ابراز رضایت از روند اجرای طرح‌های آبیاری دشت فتحعلی و ایستگاه پمپاژ پنج متر مکعبی مغان برای آبرسانی به واحد عمرانی یک شبکه خداآفرین، بر تسریع در واگذاری اراضی دشت فتحعلی به افراد واجد شرایط تاکید کرد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل همچنین از طرح‌های در حال اجرای تصفیه‌خانه آب شرب اصلاندوز، بیمارستان 120 تخت‌خوابی و مسکن مهر پارس‌آباد بازدید کرد.

انتهای پیام/62002/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول