اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

اطلاعات طرح‌های مهرماندگار لرستان به روز شوند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: به روز شدن اطلاعات طرح‌های مهرماندگار لرستان در پیشرفت همه جانبه آنها نقش تعیین کننده‌ای دارد.

اطلاعات طرح‌های مهرماندگار لرستان به روز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده صبح امروز در جلسه ستاد مهرماندگار استان لرستان در خرم‌آباد با بیان اینکه 47 طرح و پروژه عمرانی استان لرستان در قالب طرح‌های مهرماندگار دولت اجرا می‌شوند، اظهار کرد: برخی از این پروژه‌ها هماننده پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اما در برخی دیگر پیشرفت بالای 60 درصد را شاهد هستیم.

وی پیشرفت پروژه‌های راه استان در قالب مهرماندگار را 64 درصد عنوان کرد و افزود: روند اجرایی پروژه‌های مهرماندگار در سطح لرستان مطلوب است و باید گفت، به طور کلی میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی و زیرساختی مهرماندگار لرستان بیش از 60 درصد است.

استاندار لرستان با بیان اینکه طرح‌های مهر ماندگار لرستان با برنامه‌ریزی مشخص و زمانبندی دقیق در حال انجام هستند، گفت: برخی از این طرح‌ها از برنامه زمانبدی جلو و برخی نیز عقب هستند که باید بیشتر تلاش کنند.

دهمرده تصریح کرد: در مجموع برای اجرای 47 طرح عمرانی و زیربنایی استان لرستان در قالب طرح‌های مهرماندگار بیش از 37 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی تاکید کرد: برای طرح‌های مهرماندگار استان لرستان شناسنامه فنی و اجرایی تهیه شود، زیرا این شناسنامه به مجری کمک می‌کند.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اینکه با هدف ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح‌ها، موفقیت‌های حاصله و همچنین ارائه مسایل و مشکلات و موانع احتمالی گفت: به زودی مدیران اجرایی استان لرستان با دستیار ویژه رئیس جمهور در طرح‌های مهر ماندگار نشستی مشترک در تهران دارند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول