اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

برای کسب امتیاز مقابل پیکان صف‌آرایی می‌کنیم / بازی سختی پیش‌رو داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: برای کسب امتیازات لازم مقابل پیکان صف‌آرایی می‌کنیم.

برای کسب امتیاز مقابل پیکان صف‌آرایی می‌کنیم / بازی سختی پیش‌رو داریم

بهروز عطایی امروز قبل از حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال که بین کاله مازندران و پیکان در خانه والیبال برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بازی بسیار سخت و حساسی را در هفته دهم مقابل پیکان پیش‌رو داریم و همه عوامل و بازیکنان به حساسیت و سختی این دیدار آگاهی کامل دارند.

وی با اعلام اینکه امیدوارم کاله مازندران به روزهای خوب خود بازگردد و همه از بازی‌های پرتحرک و زیبای آن لذت ببرند، افزود: ما و پیکان در تعقیب یکدیگر هستیم و بعد از بازی مقابل بازرگانی جواهری گنبد که خوشبختانه با پیروزی شاگردانم همراه بود فرصت زیادی نداشتیم، پنج‌شنبه و جمعه را به تمرین پرداختیم و روز شنبه نیز عازم تهران شدیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد پیکان تهران گفت: این تیم بسیار پخته و باتجربه است و از مهره‌های جوان و سرشناسی استفاده می‌برد، ما و این تیم کار سختی را مقابل یکدیگر خواهیم داشت.

عطایی با اعلام اینکه هر دو تیم شناخت خیلی خوبی از یکدیگر داریم، تصریح کرد: با آنالیز بازی‌های پیکان از نکات ضعف و قوت آن خبر داریم و امیدواریم شاگردانم در حین بازی از این اطلاعات حاصل از آنالیز به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی ادامه داد: هر تیمی که امروز کم‌اشتباه‌تر در زمین ظاهر شود و از اطلاعات آنالیز به نحو شایسته استفاده کند پیروز دیدار خواهد بود همچنین ما هم برای کسب امتیاز راهی تهران شدیم.

عطایی مانند همیشه تماشاگران و والیبال‌دوستان آملی را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تیم‌اش دانست و گفت: یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های کاله مازندران تماشاگران خونگرم آن هستند که می‌دانم در بازی خارج خانه امروز نیز ما را تنها نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/86012/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول