اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

برترین‌های کشور در جام یادگار امام قم کشتی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام قم از تمام نفرات برتر نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی عموم قهرمانی کشور پذیرایی می‌کند.

برترین‌های کشور در جام یادگار امام قم کشتی می‌گیرند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور برای نخستین بار به ابتکار فدراسیون کشتی برگزار شد تا چهره‌های شاخص کشتی کشور و همچنین نفراتی که شاید کمتر مجال حضور در رقابت‌های کشوری را یافته بودند، توانمندی خود را نشان دهند.

وی تصریح کرد: در واقع این رقابت‌ها فرصتی ارزشمند برای آن دسته از کشتی‌گیرانی بود که در رقابت‌های مهم کشوری و همچنین لیگ باشگاه‌های کشور حضور نداشتند و با حضور در این پیکارها شانس ارزشمند دیگری برای حضور در جام یادگار امام به دست ‌آوردند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: با برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور بعد از تجربه موفق برگزاری پیکارهای رشته آزاد، به مدت سه روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و شنبه شب برترین‌های خود را شناخت.

وی یادآور شد: کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام نفرات اول تا چهارم اوزان مختلف رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی مجوز حضور در جام یادگار امام را به دست آوردند.

حلوایی تصریح کرد: در واقع با تصمیم محمد بنا مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نفرات اول تا چهارم پیکارهای نخستین دوره کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور در رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام نیز کشتی خواهند گرفت.

وی عنوان داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور با عنوان یادواره سرلشگر خلبان شهید محمد حاجی به انجام رسید و نکته قابل توجه برگزاری مسابقات این بود که خانواده این شهید بزرگوار جوایز نقدی قهرمانان را پرداخت کردند.

رئیس هیئت کشتی استان قم به زمان دقیق برگزاری پیکارهای بین‌المللی کشت فرنگی جام یادگار امام در شهر مقدس قم اشاره کرد و اظهار داشت: نهمین دوره این رقابت‌ها در روزهای پنجم و ششم بهمن ماه در هفت وزن و بر روی دو تشک با حضور چهره‌های شاخص داخلی و کشورهای مطرح خارجی به میزبانی قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول