اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران‏‏، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

عرصه بر قدرت‌های زورگوی جهان تنگ شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران‏‏، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با افزایش آگاهی ملت‌های مستقل‏ عرصه زورگویی برای استکبار جهانی تنگ شده است.

عرصه بر قدرت‌های زورگوی جهان تنگ شده است

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در دو قرن اخیر چند کشور اروپایی با بهره‌گیری از ضعف کشورهای مختلف به ویژه نبود حاکمان مقتدر‏، منابع و ثروت ملت‌ها را به غارت برده و جنایات بسیاری را مرتکب شدند.

وی تصریح کرد: این روند اگر چه چند قرن به طول انجامید‏‌، اما با آغاز روند بیداری‌ ملت‌ها که اوج آن انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن 57 است‏، اقتدار و زورگویی استکبار جهانی رنگ باخت.

* غرب افول اقتدار خود را باور ندارد

نماینده مردم تهران‏‏، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی غرب نسبت به ملت‌ها و حکومت‌های مستقل جهان به ویژه مسلمانان گفت: کشورهای زورگوی غربی افول قدرت پوشالی خود را باور ندارند و به همین دلیل برای بازگرداندن شرایط سابق به آب و آتش می‌زنند.

افتخاری تاکید کرد: در سال‌های اخیر شاهد رخدادهایی هستیم که نشان‌دهنده بیداری و بصیرت ملت‌ها در برابر زورگویی استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی‏‌ جهانیان به این نتیجه رسیدند که با اتحاد و همدلی می‌توانند در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و استعمار ایستادگی کرده و موفق باشند‏.

* حرف غربی‌ها دیگر خریدار ندارد

نماینده مردم تهران‏‏، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اکثر مردم جهان با الگوبرداری از قیام ملت‌های مستقل مانند انقلاب اسلامی ایران‏، حرکتی را آغاز کردند که نتیجه آن به طور قطع‏ سرنگونی رژیم‌های دیکتاتور و ضد مردمی است و دیگر حرف غربی‌ها خریداری ندارد.

افتخاری تاکید کرد: در این شرایط عرصه بر کشورهای استکباری و استعمارگران تنگ شده و دیگر مانند گذشته نمی‌توانند مقاصد شوم خود علیه ملت را پیگیری کنند.

وی با اشاره رأی مثبت سازمان ملل متحد به حضور نمایندگان دولت فلسطین در این سازمان گفت: این اتفاق در شرایطی رخ داد که کشورهای زورگویی چون آمریکا و انگلیس و حکومت غاصب صهیونیستی مخالف استقلال مبارزان فلسطینی بوده و هستند‏.

افتخاری در پایان بیان داشت: امروز مانند گذشته سران کشورهای غربی نمی‌توانند دستورات خود را در مجامع جهانی طرح و اجرا کنند‏، چراکه مردم آگاه و بیدار شده و حقوق خود را با جدیت پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/64001/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول