اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور

اتکا گلستان با قبول شکست مجوز خروج از شهرداری اراک را گرفت

خبرگزاری فارس: در هفته دوازدهم از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال اتکا گلستان میهمان شهرداری اراک بود که با قبول شکست مجوز خروج از شهرداری اراک را گرفت.

اتکا گلستان با قبول شکست مجوز خروج از شهرداری اراک را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک تیم فوتبال شهرداری اراک در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک میزبان اتکا گلستان بود که توانست پس از چند هفته ناکامی به پیروزی ارزشمندی دست یابد و این روند را با روحیه مضاعفی که از این برد شیرین پیدا کرده در مسابقات آتی ادامه دهد.

تیم فوتبال شهرداری اراک برای جبران ناکامی‌های گذشته با یک روحیه جنگنده وارد میدان شد و در آغاز این دیدار با ارایه یک بازی سراسر تهاجمی با استفاده از دو مهاجم که در نوک تیم قرار داده بود سعی در گشودن دروازه اتکا گلستان را داشت.

روند تهاجمی تیم در نیمه اول ادامه داشت تا اینکه از روی یک ضربه ایستگاهی توسط  حمید شرفی و پس از برخورد توپ با دیواره ایستگاهی تیم حریف، در دقیقه 36  دروازه تیم اتکا باز شد و خوشحالی را پس چند باخت و بدشانسی به اردوی تیم بازگرداند. 

تیم اتکا پس از دریافت گل دست به تلاش زد اما نتوانست موقعیت مهمی را در نیمه اول این بازی بوجود آورد و دو تیم علی‌رغم ایجاد چند موقعیت در نیمه نخست به همان نتیجه رضایت دادند و بازی در این نیمه با همان نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری پایان یافت و دو تیم برای استراحت به رختکن رفتند.

تیم اتکای گلستان در شروع نیمه دوم این دیدار  برای جبران گل خورده دست به حملات پی در پی زد اما حملات این تیم زهر آگین نبور و هر بار این حملات با شکست مواجه می‌شد و رمق این تیم را کاهش می‌داد.

در ادامه نیمه دوم هم حملات تیم اتکای گلستان به امید جبران گل خورده و آرزوی گرفتن یک امتیاز ادامه یافت و هر بار این تیم با خلق چند موقعیت به دنبال جبران گل خورده بود بازی را ادامه می‌داد اما بازیکنان این تیم نتوانستند به گل تساوی دست یابند.

در نیمه دوم تیم شهرداری اراک هم با چند حمله نشان دادکه در لاک دفاعی فرو نرفته و قصد زدن گل بیشتر را دارد اما در پایان به همان یک گل و کسب سه امتیاز شیرین این بازی رضایت داد و بازی با همین نتیجه پایان یافت و دریافت یک گل ویزای خروج این تیم از شهرداری اراک شد.

کارت زرد این دیدار به ترتیب در دقایق 26 و 94  به سعید بیگی  از تیم شهرداری و  محمد علی حسینی  از تیم اتکا گلستان از داور این دیدار تقدیم شد.

علی عبادی، احمد عرب‌زاد، علی عزیزی از تیم شهرداری به ترتیب در دقایق 59، 88 و 76 به جای  احمد پاسی ، مهدی کریمی و مجتبی قربانی وارد میدان بازی شدند.

رسول رهبر فام  با کمک‌های خود امیر علیزاده، حمید سیفی آذر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

شهرداری با این پیروزی 15 امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفت همچنین تیم فوتبال شهرداری اراک در بازی بعدی خود میهمان شاهین بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام/87001/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول