اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون صنایع مجلس:

آزادسازی کارخانجات نساجی نیازمند 336 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: نماینده قائمشهر و عضو فراکسیون صنایع مجلس گفت: آزادسازی کارخانجات نساجی مازندران نیازمند 336 میلیارد تومان اعتبار است.

آزادسازی کارخانجات نساجی نیازمند 336 میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سیدهادی حسینی ظهر امروز در جمع ارکان حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر با بیان اینکه خط نفاق هرگز از جامعه برچیده نمی‌شود، بیان داشت: بی‌توجهی ما نباید موجب شود تا این خط تعیین‌کننده مسیر ما شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی علاوه بر سنگر علم‌آموزی در سنگر سربازی ولایت قرار دارند، افزود: این سربازان برای حفظ آرمان‌های امام و شهدا باید از هوشیاری و بیداری برخوردار باشند.

حسینی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تکلیف مشخص تمام مسئولان دانست و تصریح کرد: برای نیل به اهداف و منویات رهبری از تمام ظرفیت‌ها باید استفاده شود.

به گزارش فارس، در این نشست که در آستانه 16 آذر (روز دانشجو) در دفتر این نماینده برگزار شد، دانشجویان بسیجی نیز از منتخب مردم در خانه ملت درباره مصوبات به زمین مانده در حوزه انتخابیه، موضع اخیر ایشان در خصوص راهیان‌نور، طرح سؤال از رئیس جمهور، طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران، کمبود فضای ورزشی برای بانوان، آخرین وضعیت نساجی مازندران،  وضعیت کشاورزی استان، اشتغال و ازدواج جوانان، طرح سؤال داشتند که هادی حسینی درباره سؤالات اینگونه پاسخ داد.

آزادسازی کارخانجات نساجی مازندران نیازمند 336 میلیارد تومان اعتبار است

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار درباره وضعیت صنعت نساجی مازندران با بیان اینکه مسئولان قبلی با اعلام ورشکستگی نساجی کار را سنگین‌تر کردند و برای آزادسازی آن به 336 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، یادآور شد: پس از بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از این صنعت، پرونده نساجی به قوه قضائیه فرستاده شد.

عضو فراکسیون صنایع مجلس با اشاره به اینکه 25 میلیارد تومان برای ساخت کک‌سازی البرز مرکزی امسال اختصاص یافت درباره وضعیت حقوق بازنشستگان ذوب‌آهن سوادکوه افزود: جمع دریافت 7 هزار بازنشسته این صنعت تاکنون 5/4 میلیارد تومان بود که این میزان به 2 برابر افزایش یافت و به‌زودی ابلاغ می‌شود.

حسینی با انتقاد از وضعیت نابسامان طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره و رها شده حوزه انتخابیه خود و استان مازندران گفت: به دلیل عدم پیگیری مستمر، تعریض جاده‌های بین شهری به ویژه محور سوادکوه به کندی پیش می‌رود.

وی با گلایه از برخی از رسانه‌ها که وی را منتقد برگزاری اردوهای راهیان نور مطرح کردند، تصریح کرد: بنده مخالف راهیان نور نیستم و هر ساله نیز توفیق حضور در مناطق عملیاتی را دارم، به این موضوع اعتراض داشتم که  وزارت آموزش و پرورش در یک اتفاق نادر خیران مدرسه‌ساز را از پرداخت بهای آب، برق و گاز معاف کرده که بهتر است این اعتبارات در جای مناسب‌تر مانند حفاظت بهتر از جان دانش‌آموزان در برگزاری اردوهای راهیان نور هزینه شود تا دیگر شاهد حوادث دردناک نباشیم.

حسینی درباره منتفی‌ شدن طرح سؤال از رئیس جمهور پس از بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: قبل از طرح سؤال از رئیس جمهور از رهبری کسب تکلیف کردیم که فرمودند نظری ندارم و پس از فرمایشات ایشان در رابطه با منتفی شدن طرح سؤال از رئیس جمهور و دریافت پیام ایشان اطاعت این امر را بر خود واجب دانستیم.

در ادامه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر با بیان این نکته که حوزه امام علی (ع) جزء حوزه‌های برتر دانشجویی استان قرار گرفته است افزود: بر اساس آمارهای موجود در شش ماهه نخست سال جاری بیش از صددرصد برنامه‌های ابلاغی و در برخی از موارد تا حدود 300 درصد پیشرفت اجرایی داشته‌ایم.

حسین جعفری‌میدانسر با اشاره به اعزام بیش از 700 نفر از دانشجویان علاقه‌مند به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور در سه سال اخیر  توسط این حوزه افزود: ما باید ایثارگری‌های دوران جنگ را همیشه مشق کنیم تا مبادا استکبار جهانی بتواند بر اراده مستحکم و آهنین ما نفوذ پیدا کند.

وی با اشاره به اعزام بیش از 160 نفر از دانشجویان بسیجی در ایام محرم و فاطمیه برای شرکت در برنامه‌های بیت رهبری در سال افزود: این دیدارها برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

جعفری‌میدانسر همچنین در آستانه روز دانشجو از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان عاشورایی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر در 13 آذر ماه و نهمین دوره شعر عاشورایی در 15 آذر ماه، برگزاری کرسی آزاد‌اندیشی سبک زندگی اسلامی در 14 آذر ماه، برگزاری کارگاه آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در 13 آذر ماه و چندین برنامه متنوع فرهنگی در هفته جاری خبر داد.

انتهای پیام/86008/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول