اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام تیم فوتبال نساجی قائمشهر:

مشکلی در پرداخت مطالبات بازیکنان نساجی نداریم

خبرگزاری فارس: قائم مقام تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: مشکلی برای پرداخت مطالبات بازیکنان تیم فوتبال نساجی نداریم.

مشکلی در پرداخت مطالبات بازیکنان نساجی نداریم

محمدحسن حیدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر درباره مطالبات بازیکنان این تیم اظهار داشت: با دریافت سه فقره چک از پرهام  مشکلی برای پرداخت مطالبات بازیکنان نداریم.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره اختلاف این تیم با سعادتمند عنوان کرد: سعادتمند با باشگاه نساجی قطع همکاری کرده است چراکه یک سری اختلاف بین طرفین وجود داشت و سعادتمند نخواست به همکاری خود با باشگاه ادامه دهد.

وی ادامه داد: با این حال در صورت نیاز و تمایل سعادتمند از حضورش در مسائل مختلف اعم از اقتصادی استفاده می‌کنیم و  مشکل خاصی با هم نداریم. 

حیدرزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهدی پرهام مدیرعامل باشگاه است و من به عنوان نماینده و قائم مقام او مشغول به کار هستم و در حال حاضر خلا در تیم احساس نمی‌شود تا فرد جدیدی به ما اضافه شود و برنامه خاصی برای این مورد نداریم. 

وی در مورد مصاحبه اخیر مهدی پرهام در مورد عدم حضورش در قائمشهر گفت: حق طبیعی مالک تیم نساجی است که تا زمان آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی به قائمشهر نیاید، تیم نساجی متعلق به قائمشهر است ولی بازی‌های این تیم در ساری انجام می‌شود و این موضوع استقبال هواداران پرشور ما را کاهش می‌دهد، پرهام این حرف را در اعتراض به این مسئله بیان کرد و اگر بازی با شاهین بوشهر در قائمشهر برگزار می‌شد نساجی نتیجه بهتری کسب می‌کرد. 

این مسئول با بیان اینکه به آینده این تیم خوشبین هستم، گفت: تیم نساجی شرایط خوبی در جدول رده‌بندی دارد و مطمئناً اگر هواداران متعصب این تیم به حمایت‌های گرم و همه جانبه خود ادامه دهند صعود این تیم به لیگ برتر دور از دسترس نیست.

قائم مقام  باشگاه نساجی مازندران در ارتباط با بازی با شاهین بوشهر نیز به فارس گفت: باید با اختلاف این تیم را شکست می‌دادیم چراکه نساجی مستحق مساوی نبود. 

وی در ادامه افزود: همانطور که همه دیدند بازیکنان در بازی با شاهین بوشهر با جان و دل بازی کردند و با وجودی که بازی در این زمین و با این شرایط جوی کار مشکلی بود چیزی کم نگذاشتند و کسب تساوی کم‌ترین مزد تلاش آنها بود.

حیدرزاده گفت: وضعیت بازیکنان نساجی پس از پایان این دیدار از لحاظ روحی به گونه‌ای بود که صلاح نبود وارد رختکن نشویم، بازیکنان به قدری ناراحت بودند که انگار پنج گل دریافت کردند و این غیرت مثال‌زدنی بازیکنان می‌تواند نشانه خوبی برای باشگاه نساجی باشد.

انتهای پیام/86003/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول