اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نساجی مازندران:

نساجی به بازیکن جدید نیاز دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برای پوشاندن نقاط ضعف، تیم نساجی به بازیکن جدید نیاز دارد.

نساجی به بازیکن جدید نیاز دارد

اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در مورد مشکلات رخ داده در بازی‌های اخیر تیمش گفت: نساجی در این فصل پرقدرت ظاهر شده و این برای خیلی از دوستان قابل قبول نبوده چرا که تیم نساجی تا هفته هشتم با 5 برد متوالی رکورد خوبی بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: هر حرفی که دلشان خواست زدند، یکی از آمدن جادوگر گفت دیگری تبانی را بهانه کرد، ولی مگر بردن پشت سر هم در فوتبال جرم است، چرا این کار را با ما می‌کنند.

وی با بیان اینکه سال قبل که معلوم بود چه تیمی به لیگ برتر صعود می‌کند اسم آن را هم نمیگویم از الان هم تیم بعدی که معلوم است، تصریح کرد: مگر می‌شود تیمی در دقایق پایانی آن هم در 10 هفته صاحب گل یا پنالتی شود همان تیم‌هایی که اینطوری هستند در جلوی تیم نساجی به زانو درآمدند.

اسماعیلی در مورد شرایط تیم نساجی بیان داشت: تیم ما بهترین تیم لیگ است باورتان نمی‌شود نساجی با چه شرایطی به مسابقات اعزام می‌شود بهتر است در این مورد چیزی نگویم تا این هفته هم سر شود و ببینم تکلیف‌مان چیست.

وی در مورد بازی آخر نساجی مقابل گل گهر سیرجان نیز گفت: بازی خوبی را در آنجا انجام دادیم، گل گهر هم تیم بسیار خوبی بود نساجی تا دقیقه 50 دو بر یک جلو بود که داور مسابقه بازیکن تیم ما را در عرض دو دقیقه  اخراج کرده و یک پنالتی هم به ناحق برای تیم مقابل گرفت.

این مربی بیان کرد: نمیدانم مشکل از کجاست، نمیدانم چرا این اتفاقات برای این تیم فقط رخ می‌دهد، در سه بازی اخیر فیلم‌های بازی و مستندات بوده ولی تا چه زمانی باید حرف‌ها را به مانند راز در دل بگنجانیم نمی‌دانم‌.

سرمربی تیم نساجی اذعان کرد: نیازمند به بازیکن جدید هستیم و قطعا در نیم فصل بازی‌های سختی را شاهد خواهیم بود، با توجه به وضعیتی که تیم دارد این دو هفته را نیز مدارا می‌کنیم و بعداً ببینیم در چه حد اختیارات داریم و آقایان چه دستوری می‌دهند.

وی افزود: برای پوشش دادن ضعف بعضی نقاط باید بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم به هر حال اگر بخواهیم نساجی به لیگ برتر صعود کند باید با زمان پبش برویم و نقایص را برطرف کنیم، امیدوارم دوستان دست ما را باز بگذارند تا مانند فصل گذشته نقل و انتقالات موفقی در نیم فصل داشته باشیم.

اسماعیلی گفت: از اینکه بازی‌های ما سخت‌تر است هیچ شکی نیست ولی تیم مدعی و غیر مدعی نداریم.

وی بیان داشت: تیم‌هائی مدعی صعود به لیگ برتر هستند و تیم‌هایی نیز مدعی بقا در لیگ پس در نیم فصل دوم روی همه تیم‌ها حساب باز کنید و امیدوارم همه مسئولین، بازیکنان، مربیان و هواداران تیم کمک کنند تا نساجی به لیگ برتر صعود کند.

انتهای‌پیام/86003/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول