اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین:

1200 تن بذر گندم و جو بین کشاورزان قزوین توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین از توزیع بیش از یک هزار و 200 تن بذر گندم و جو بین کشاورزان استان خبر داد.

1200 تن بذر گندم و جو بین کشاورزان قزوین توزیع شد

ناطق‌ معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: یک‌هزار و 200 تن بذر گندم و جو توسط شرکت تعاونی تولید روستایی سگزآباد از تعاونی‌هایی تولید زیر مجموعه این سازمان تاکنون بین کشاورزان توزیع شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه بذر به عنوان یکی از مهم‌ترین نهاده‌های کشاورزی همواره نقش مؤثری در افزایش تولید محصولات زراعی داشته است، تصریح کرد: شرکت تعاونی تولید روستایی سگزآباد در سال جاری با خرید و فرآوری بیش از 700 تن بذر جو، 500 تن بذر گندم و توزیع آن بین اعضا و کشاورزان عضو تعاونی در سطح استان تلاش می‌کند تا حدودی نیاز کشاورزان را برطرف کند.

وی با اشاره به موضوع ویژه اصل 44 قانون اساسی مبنی بر کاهش تصدی‌گری دولت اظهار داشت: به منظور کاهش تصدی‌گری دولت، کار فرآوری و توزیع بذور به بخش خصوصی واگذار شده است و تعاونی‌های تولید و سایر تشکل‌ها با دریافت مجوزهای لازم و برنامه اجرایی نسبت به تأمین نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان از جمله بذور اقدام می‌کنند که این امر به اقتصاد کشاورزان کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/77005/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول