اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون روستایی باشت خبر داد

توزیع 250 هزار تن بذر گندم در میان کشاورزان باشتی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تعاون روستایی شهرستان باشت از توزیع 250 هزار تن بذر گندم در این شهرستان و در میان کشاورزان گندمکار خبر داد.

توزیع 250 هزار تن بذر گندم در میان کشاورزان باشتی

هوشنگ بابویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: این میزان گندم برای کشت پاییزه گندم در شهرستان باشت توزیع شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان تعاون روستایی حمایت از تولید کنندگان است، بیان کرد: در همین راستا از ابتدای کار کشت گندم در باشت نهاده‌های کشاورزی به صورت منظم و با برنامه‌ریزی بین کشاورزان توزیع شد.

مدیرعامل تعاون روستایی باشت بیان کرد: امسال بیش از 250 هزار تن گندم آبی و دیم از ارقام چمران و زاگرس بین کشاورزان توزیع شد.

بابویی با اشاره به اینکه نهاده‌های کشاورزی با قیمت دولتی توزیع می‌شود، افزود: گندم چمران با قیمت ۵ هزار و 800 ریال و گندم زاگرس با قیمت ۵ هزار ریال به فروش رسید.

وی به خرید ذرت مازاد بر نیاز کشاورزان اشاره کرد و بیان داشت: امسال مراکز خرید ذرت با نظارت سازمان تعاون روستایی ذرت دانه‌ای مازاد بر نیاز کشاورزان را به نرخ روز و دولتی خریداری کردند.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی باشت از توزیع نفت سفید مورد نیاز روستائیان نیز خبر داد.

بابویی با بیان اینکه از آغاز فصل سرما کار توزیع نفت سفید در مناطق روستایی شهرستان باشت آغاز شده است، افزود: خوشبختانه نفت مورد نیاز تمام روستاهای این شهرستان به موقع تامین و به روستاها ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 120 روستا در باشت وجود دارد، بیان کرد: 90 روستا در این شهرستان از نفت به عنوان سوخت استفاده می‌کنند.

این مقام مسئول در شهرستان باشت با اشاره به اینکه هفت تانکر سوخت‌رسان، سوخت مورد نیاز روستائیان را در این شهرستان توزیع می‌کنند، بیان کرد: نفت با قیمت دولتی هر لیتر یک‌هزار و 500 ریال بین روستائیان توزیع می‌شود. 

بابویی با بیان اینکه مصرف نفت سفید به نسبت سال قبل افزایش داشته، افزود: سرمای شدید و بارندگی‌ها باعث افزایش مصرف نفت در این شهرستان شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول