اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز کرمان

57 درصد خانوارهای کرمان گازدار شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: 57 درصد از خانوارهای استان کرمان زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

57 درصد خانوارهای کرمان گازدار شده‌اند

ابوالفضل سرایلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 57 درصد از خانوارهای استان کرمان زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: قرار گرفتن شهرها و روستاها در مناطق صعب‌العبور با دامنه‌های بزرگ، مناطق کوهستانی و سردسیر بودن این مناطق به عنوان یک مانع جدی در عملیات گازرسانی است.

سرایلو ابراز داشت: تلاش می‌کنیم که به دورافتاده‌ترین مناطق استان کرمان نیز گازرسانی کنیم که البته این کار زمانبر است.

وی تصریح کرد: 36 شهر و 332 روستا در استان کرمان هم اکنون از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و گازرسانی به شش شهر و 157 روستای دیگر در دست اجرا است و همچنین گازرسانی به چهار شهر و 125 روستا در دست طراحی قرار دارد.

سرایلو رضایت مشتری و رسیدن به حداکثر بهره‌وری را یکی از اهداف مهم شرکت گاز استان کرمان برشمرد و افزود: از مجموع 57 درصد گازرسانی به خانوارها حدود 22 درصد در روستاها و 78 درصد در شهرها است که 374 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 374 هزار خانوار زیر پوشش در عملیات اجرایی، حدود 53 هزار خانوار نیز در دست اجرا است که 16 هزار خانوار سهم روستاییان و 37 هزار خانوار دیگر در شهرها در روزهای آتی از این نعمت خدادادی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اصل صرفه‌جویی را در مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی را در شکرگزاری از این نعمت ارزشمند مهم دانست و افزود: باید از امکانات استاندارد و وسایل گازسوز با خطرات کمتر استفاده کنیم و رعایت نکات ایمنی و بهینه

مصرف‌کردن گاز در این ایام به ویژه فصل زمستان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/80019/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول