اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

گاز خوزستان گلباران شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در پرگل‌ترین دیدار هفته یازدهم بازی‌های لیگ برتر فوتسال میهمان خود تیم فوتسال گاز خوزستان را گلباران کرد.

گاز خوزستان گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین هفته از دور رفت بازی‌های رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه شب با انجام شش مسابقه برگزار شد و طی آن در پرگل‌ترین بازی هفته تیم صبای قم در خانه از سد تیم گاز خوزستان عبور کرد.

دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و گاز خوزستان از یازدهمین هفته لیگ برتر فوتسال در حضور نزدیک به 2 هزار تماشاگر در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و طی آن صبا در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه جالب توجه 10 بر 3 میهمان خود را در هم کوبید.

در این دیدار که در حضور رئیس و دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم یعنی رضا دهناد و عباس جهان‌بینی و همچنین تماشاگران پرشور و فوتسال دوست قمی برگزار شد، صبا مدعی قهرمانی این فصل با درخششی خیره‌کننده موفق به کسب سه امتیاز شد.

زننده گل اول صبای قم علیرضا وفایی بود که در دقیقه سوم برای صبا گلزنی کرد و در لحظات باقی مانده از نیمه نخست صبای قم چهار بار دیگر دروازه تیم فوتسال گاز خوزستان را باز کرد که این گل‌ها در دقایق 6، 8، 9 و 13 به ترتیب توسط علیرضا وفایی، علی‌اصغر حسن‌زاده، محمد کرمانی و محمدحسین کوهستانی وارد دروازه تیم فوتسال گاز خوزستان شد.

البته در این نیمه گاز خوزستان توسط امیر شیرعلی موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شد و بدین ترتیب نیمه نخست با برتری پنج بر یک به سود تیم فوتسال صبای قم به پایان رسید تا بازیکنان دو تیم به رختکن رفته و با شنیدن نصایح مربیان خود منتظر بازی در 20 دقیقه مفید نیمه دوم این مسابقه باشند.

در نیمه دوم و در دقیقه 26 علی‌اصغر حسن‌زاده با پاس دقیق علیرضا وفایی موفق به زدن گل ششم صبای قم شد، در حالی که هشت دقیقه بعد در دقیقه 34 با پاس ابوالقاسم اروجی، این بار محمدحسین کوهستانی بود که گل هفتم صبای قم و گل دوم خودش را در این دیدار به ثمر رساند.

در دقیقه 37 تیم میهمان یک بار دیگر به گل رسید و این بار اختلاف به پنج گل کاهش پیدا کرد ولی در ادامه بازی و روی حرکت انفرادی در دقیقه 38 این بار علی‌اصغر حسن‌زاده در متن حرکت قرار گرفت و توانست گل هشتم تیم صبای قم را درون دروازه تیم فوتسال گاز خوزستان قرار بدهد تا صبای قم اختلاف را به شش گل افزایش دهد.

در دقیقه 39 باز هم علی‌اصغر حسن‌زاده با حرکتی انفرادی در مقابل دروازه حریف صاحب موقعیت شد و توانست با ضربه‌ای دقیق گل نهم تیمش را در مقابل قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر به ثمر برساند.

آخرین گل تیم فوتسال صبای قم در این دیدار در دقیقه 40 و روی حرکت انفرادی دیگری توسط ستاره تیم صبای قم یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده و ضربه محکم وی به ثمر رسید و البته تیم گاز خوزستان از روی نقطه پنالتی دوم در فاصله 13 ثانیه به پایان بازی گل سوم خود را به ثمر رساند.

شاگردان قدرت‌الله باقری با این برد 23 امتیازی شدند و با استفاده از باخت تیم شهید منصوری قرچک خود را بعد از تیم مدعی صنایع گیتی پسند اصفهان به مکان دوم جدول رده‌بندی و یک قدمی صدرنشین رساندند.

انتهای پیام/78002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول