اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبایی‌ها شیوه‌های مهار گاز را تمرین کردند

صبای قم با پیروزی بر گاز خوزستان و غفلت رقبا صدرنشین می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در صورت برتری پرگل در بازی امروز با گاز خوزستان و غفلت تیم‌های مدعی صنایع گیتی ‌پسند و منصوری ‌قرچک بار دیگر در لیگ برتر فوتسال صدرنشین می‌شود.

صبای قم با پیروزی بر گاز خوزستان و غفلت رقبا صدرنشین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با حضور تیم‌های صبای قم و گاز خوزستان پیش از جدال دو تیم در هفته یازدهم از دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، آخرین تمرین دو تیم پنجشنبه شب در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

این در حالی است که دو تیم در ساعت‌های جداگانه تمرین کردند و بلافاصله از سالن حیدریان قم خارج شدند و تنها حاضرین در سالن در حین تمرینات آنها، تماشاگران قمی علاقمند به فوتسال بودند و یک روز پیش از انجام این بازی حتی با بازیکنان صبا نیز خوش و بش کردند.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و گاز خوزستان عصر امروز جمعه دهم آذر ماه از ساعت 16 در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، آخرین تمرین تیم صبا زیر نظر قدرت‌الله باقری انجام کارهای کششی، کار با توپ و مرور تاکتیک‌های ویژه این بازی بود.

صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر تیم فوتسال گاز خوزستان برگزار می‌کند که در دیدارهای خانگی قبل مقابل تیم‌های فوتسال راه ساری، لبنیات ارژن فارس، صنایع گیتی ‌پسند اصفهان و دبیری تبریز سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.

باقری و شاگردانش امید زیادی دارند که با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل تیم گاز خوزستان بتوانند ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، روند موفقیت‌های خود بعد از سه پیروزی خانگی و سه پیروزی خارج از خانه که آخرین آنها برابر تیم فوتسال دبیری تبریز پیش از جام جهانی فوتسال بود را در حضور تماشاگران خودی ادامه دهند زیرا صبای قم در هفته‌ دهم در جدال با تیم‌ بالانشین حفاری اهواز نتیجه‌ای جز تساوی کسب نکرده و فعلاً بعد از دو تیم مدعی گیتی پسند و منصوری قرچک با یک امتیاز اختلاف در رده سوم جدول جای دارد. 

مصاف دو تیم در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در حالی صورت می‌گیرد که تا پایان هفته دهم رقابت‌ها، تیم فوتبال صبای قم با کسب 20 امتیاز و یک امتیاز کمتر از گیتی پسند و منصوری 21 امتیازی در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر است و برای بهتر کردن این موقعیت در مقابل گاز خوزستان به میدان می‌رود، ضمن اینکه گاز نیز با کسب تنها چهار امتیاز در مکان سیزدهم و انتهایی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال جای گرفته ‌است.

این پنجمین بازی صبای قم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چارچوب دیدارهای خانگی محسوب می‌شود و قدرت‌الله باقری امیدوار است تیمش همانند مسابقات خانگی قبل با راه ساری، لبنیات ارژن فارس و دبیری تبریز به پیروزی دیگری در خانه دست یابد.

انتهای پیام/78002/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول