اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه آزاد اندیمشک:

دشمن به قدرت بسیج اعتراف کرده است

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک گفت: دشمن به قدرت بسیج اعتراف کرده است و به این دلیل تنها علیه ایران اسلامی یاوه گویی می‌کند.

دشمن به قدرت بسیج اعتراف کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، سید رضا موسوی‌نیا پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دشمن به قدرت بسیار زیاد نهفته در بسیج اعتراف کرده و به این دلیل به جز یاوه سرایی در مقابل ایران هیچ کار دیگری از دستش برنمی‌آید.

وی افزود: در شرایط کنونی با داشتن ملتی سلحشور و بسیجی استوار دارای کشوری آرام و مستقل هستیم و این شرایط را باید ارج نهاد و قدر دانست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک با اشاره به اعترافات دشمنان به ویژه استکبار جهانی درباره قدرت بسیج، تاکید کرد: استکبار جهانی اذعان کرده که بسیج می‌تواند با قدرتمندترین ارتش‌های جهان مقابله کند و این اعتراف همان دشمنانی است که در راستای ضعیف جلوه دادن بسیج تلاش زیادی دارند.

موسوی‌نیا خاطر نشان کرد: بسیجی تنها یک نام نیست، بلکه ارزشی والا از اسلام، شجاعت و ایثار است که باید پاس داشته شود و در راستای آموزش آن به جامعه تلاش کرد.

وی افزود: ارزش‌های والای بسیج آرمان‌های اسلام، انقلاب و دفاع مقدس است که باید برای حفظ آن‌ها از همه توان خود استفاده کرد چرا که بسیج پاسدار ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

موسوی‌نیا خاطر نشان کرد: بسیجی رفتاری با اخلاص دارد و همه امور را برای رضای خدا انجام می‌دهد و به این دلیل بسیجی بی‌مدعاست.

انتهای پیام/72006/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول