اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان:

رهگیری اشتغال عامل هدایت دوره‌های مهارتی متناسب بازار کار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: رهگیری اشتغال کارآموزان مهارت‌آموخته برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران این سازمان را در اجرای دوره‌های مهارتی متناسب با بازار کار هدایت می‌کند.

رهگیری اشتغال عامل هدایت دوره‌های مهارتی متناسب بازار کار است

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نقش رهگیری اشتغال و تأثیر آن بر کیفیت‌بخشی به دوره‌های مهارتی اظهار کرد: مشاوره و هدایت آموزشی باعث اثربخشی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌شود.

وی گفت: به طور قطع رهگیری اشتغال کارآموزان مهارت‌آموخته برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران این سازمان را در اجرای دوره‌های مهارتی متناسب با بازار کار هدایت می‌کند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اهمیت رهگیری اشتغال در نیازسنجی آموزشی افزود: نتایج رهگیری اشتغال فیلتری است که موجب تصمیم‌گیری درست شده و از طرفی موجب انگیزه در مربیان و دست‌اندرکاران حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: تلاش در راستای تقویت فرهنگ و پرورش روحیه مهارت‌آموزی و کارآفرینی در میان جوانان به عنوان یک ارزش اسلامی و ملی و تشویق و ترغیب مردم به فراگیری مهارت و فناوری از مهم‌ترین اهداف ما در این سازمان است.

باقری تصریح کرد: به طور قطع در کشور ظرفیت و توانایی ارتقای بیش از پیش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وجود دارد که باید این بستر فراهم است.

به گفته وی، ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گام ارزنده‌ای در راستای ایجاد اشتغال و توانمندسازی نیروهای جویای کار در هر جامعه‌ای است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال با تربیت نیروهای توانمند و متخصص در این استان از اولویت‌های کاری ما در سازمان فنی و حرفه‌ای است.

انتهای پیام/89002/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول