اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 مشهد:

تمامی ساخت‌وسازهای منطقه 6 بدون پارکینگ ممنوع است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 6 مشهد گفت: مهم‌ترین مشکل منطقه 6 مشهد نداشتن پارکینگ است و شهرداری با در نظر گرفتن منافع مردم برای رفع این معضل، از این پس ساخت منازل بدون پارکینگ را غیرمجاز اعلام کرده است.

تمامی ساخت‌وسازهای منطقه 6 بدون پارکینگ ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شهرام کریمی صبح امروز در نشست مردمی که در مسجد حضرت زینب(س) شهرک شهید رجایی مشهد برگزار شد،خاطر نشان کرد: اگر زمین‌های مورد نظر تملک شوند، احداث پارکینگ طبقاتی نیز در این محله در دستور کار ما قرار دارد.

شهردار منطقه 6 بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی سعی می‌کنیم شهرک شهید رجایی مشهد را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم.طی مصوبات شورای اجتماعی محله به‌زودی خیابان حر 9 به نام شهید معقول نام‌گذاری و محله به نام این شهید بزرگوار مزین می‌شود.

وی در ادامه از نصب پلاک و تابلوی کوچه‌ها و مفقود شدن آنها سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به اینکه گذاشتن مامور سرکوچه‌ها و در کنار هر تابلو غیرممکن است، مردم باید خود ناظر و حافظ سرمایه‌ها و امکانات شهر باشند چرا که درآمد شهرداری از عوارض و مالیات مردم تامین شده و مشارکت‌های مردمی سبب انجام بهتر امور می‌شود.

شهردار منطقه 6 مشهد تصریح کرد: با معرفی نماینده مساجد و تخصیص بودجه به همکاری با مساجد خواهیم پرداخت.

وی افزود: با اینکه این‌گونه مسائل در حوزه وظایف شهرداری‌ها نیست اما تاکنون در این ناحیه مساجد انتهای پورسینا، مهریز، محمدیه، مسجد جامع پورسینا و ... توسط منطقه 6 شهرداری نما، رنگ‌آمیزی و ایزوگام شده است.

شهردار منطقه 6 در پاسخ به درخواست‌های مردم جهت نظافت محله گفت: خدمت‌رسانی به این محدوده پرجمعیت، بسیار مشکل است و نیازمند یاری و همکاری ویژه مردم هستیم.

کریمی ضمن اشاره به ساعت زباله‌گیری از شهروندان این محله خواست تا با رعایت و در نظر گرفتن ساعت بسیاری از مشکلات از جمله بهداشت و رفع نازیبایی محلات مرتفع شود.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول