اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری خبر داد

آغاز عملیات اجرایی احداث 3 پارکینگ بزرگ در مشهد

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از آغاز عملیات اجرایی سه پارکینگ بزرگ دیگر در مشهد خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی احداث 3 پارکینگ بزرگ در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هوشنگ خندان‌دل ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگترین پارکینگ طبقاتی کشور با نام « آسمان» که امروز در میدان 17 شهریور برگزار شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پارکینگ زیرسطحی مجد حدفاصل چهار راه میدان بار قدیم و حاشیه بولوار قرنی با ظرفیت 1300 جای پارک آغاز شده است.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ساخت پارکینگ طبقاتی در همسایگی بیمارستان امام رضا(ع) با ظرفیت حدود 2000 جای پارک صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر این اجرای عملیات ساخت پارکینگ در مجاورت بوستان وحدت نیز دنبال می‌شود که نقش مهمی در رفع نیازهای حمل و نقلی شهروندان و زائران خواهد داشت.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری را یکی از راه‌های رشد و توسعه شهر عنوان کرد و افزود: موقعیت خاص و ممتاز مشهد سبب شده این شهر مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گیرد تا از سرمایه‌های سرگردان که به دنبال جایی امن برای سودآوری هستند به بهترین شکل استفاده شود.

خندان‌دل با اشاره به ثبت تردد یک میلیون و 700 خودرو با پلاک مشهد در سطح شهر اظهار کرد: این امر نشان‌دهنده نیاز شهروندان مشهدی به ساخت و بهره‌برداری از پارکینگ‌های عمومی بیشتری در سطح شهر برای رفع معضل کمبود جای پارک است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول