اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان:

مشکلات خاورمیانه بدون حضور ایران حل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان گفت: ایران در تمام مسائل خاورمیانه تاثیرگذار است و هیچ مشکلی در این منطقه بدون حضور یا مشورت ایران حل نمی‌شود.

مشکلات خاورمیانه بدون حضور ایران حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، سعدالله زارعی بعد از ظهر امروز در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات داراب که در سالن آمفی تئاتر این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: جهان در حال دگرگونی بوده و در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای در ساختار قدرت تغییراتی حاصل شده و  قدرت آمریکا در جهان رو به فروپاشی است.

وی ادامه داد: آمریکا می‌داند که اگر بخواهد در خاورمیانه به نتیجه‌ای برسد باید مستقیم به سراغ جمهوری اسلامی ایران بیاید و بارها اعلام کرده که جنگ نظامی با جمهوری اسلامی ایران نتیجه‌ای ندارد چراکه حتی در عراق و افغانستان شکست خورده و به اهداف از پیش تعیین شده نرسیده است.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: دلیل حمله اقتصادی آمریکا و غرب به ایران این است که با حمله نظامی نمی‌توانند ایران را از پای درآورند و به خیال خود از طریق جنگ اقتصادی سعی در براندازی حکومت ایران دارند، غافل از اینکه مردم با بصیرت ایران دشمنان خود را خوب می‌شناسند و راه مبارزه با آنها را نیز فرا گرفته‌اند.

زارعی گفت: مردم در جمهوری اسلامی ایران، گرانی، کمبود و مشکلات اقتصادی را تحمل کرده و می‌کنند چراکه برای انقلاب اسلامی بزرگترین سرمایه‌های زندگی خود یعنی جوانان و شهدا را هزینه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در خاورمیانه هیچ پرونده‌ای قبل از حل مسئله فلسطین حل نمی‌شود افزود: غزه پرتراکم‌ترین نقطه دنیا از نظر جمعیت است که متحدترین منطقه فلسطین با ایران و بر علیه اسرائیل محسوب می‌شود و مردم آن پرانگیزه‌ترین افراد برای مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.

این استاد دانشگاه دلیل حملات اخیر آمریکا به غزه را متحد شدن غزه با ایران دانست و ادامه داد: غزه بهترین محل برای هدف

قراردادن شهرهای اسرائیل به شمار می‌آید به همین دلیل در سطح جهان عرب منطقه‌ای فراموش شده است.

انتهای پیام/2448/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول