اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مجلس و دولت با برادری در پی حل مشکلات هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برادران شما در مجلس و دولت با رفاقت و برادری در پی حل مشکلات هستند.

مجلس و دولت با برادری در پی حل مشکلات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا محمداسماعیل کوثری صبح امروز در یادواره 71 شهید بهداشت و درمان و محله مهرآباد نکا در مسجد سعادت مهرآباد نکا اظهار داشت: جوانان بسیجی ما در طول این جنگ با الگو قرار دادن  نهضت عاشورا، کار عاشورایی کردند و سبب شگفتی جهان شدند.

وی افزود: دشمن در جنگ 8 ساله علیه ایران آمده بود تا سه روزه ایران را تصاحب کند اما ایمان، اخلاص، صفای فرزندان و رزمندگان این مرز و بوم و از همه مهم‌تر فرماندهی امام راحل مانع از این کار شد.

کوثری بیان داشت: تقوای الهی و اخلاص در عمل تنها راز ماندگاری شهداست و امروز کشور ایران در تمامی زمینه‌ها به موفقیت رسیده و این حاصل تلاش دانشمندان ایرانی است که برای سربلندی کشور گام برداشتند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: یادواره شهدا، یادواره بصیرت و آگاهی‌افزایی ماست تا در برابر دشمنان با صلابت‌تر از گذشته وارد شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شهدا به چنان مقامی رسیدند که جان و مال خود را آگاهانه تقدیم کردند و اکنون رشادت، شهامت و استقامت شهدا الگوی جهانیان عالم است و غزه، فلسطین، لبنان و بسیاری از کشورهای دیگر از انقلاب ما الگوبرداری می‌کنند.

وی گفت: بیداری اسلامی منطقه مرهون این انقلاب و افکار عاشورایی فرزندان آن است.

کوثری برگزاری یادواره شهدا را بهترین راه مبارزه با جنگ نرم دشمن دانست و خاطر نشان کرد: اقتدار معنوی امروز جمهوری اسلامی ایران از برکت وجود خون شهداست و امروز وظیفه ما بازماندگان حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های شهداست.

کوثری ادامه داد: برگزاری این یادواره‎ها برای نسل نوپا که جنگ و شهدا را درک نکرده‌اند، ضروری است و باید از این طریق ارتباط بین نسل‌ها را تقویت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل و مشکلات و تحریم‌های اقتصادی تصریح کرد: دشمنان انقلاب از همان ابتدای پیروزی با تمام توان خود در برابر این انقلاب و اهداف آن ایستادند و تحریم‌های اقتصادی از همان ابتدای انقلاب بوده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان در طول سال‌های متمادی این انقلاب از هیچ تلاشی برای ضربه‌ زدن به آن فروگذار نکردند اما با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران همواره دشمن شکست خورده و در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است و باید قدردان این انقلاب باشیم.

کوثری ادامه داد: دشمن اکنون با ایجاد جنگ نرم در پی ایجاد جنگ و شبهه در داخل کشورمان است و باید در این رابطه همه ما با اتحاد و برادری در برابر این توطئه‌ها بایستیم.

وی افزود: اکنون برادران شما در مجلس و دولت با رفاقت و برادری در پی حل مشکلات هستند و اگر چه در مقطعی مشکلاتی وجود داشته است اما باید بدانیم این مشکلات مقطعی است و تداوم ندارد و اتحاد و همبستگی ما همواره سبب سعادت همه جانبه ماست که باید با تکیه بر دو عامل مهم این انقلاب یعنی رهبری و مردم حفظ شود.

به گزارش فارس، یادواره 71 شهید بهداشت و درمان و محله مهرآباد نکا به همت شبکه بهداشت و درمان نکا، بسیج محلات برگزار شد.

انتهای پیام/86002/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول