اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آبان ماه 91

خیران آملی 4 میلیارد در بخش اکرام یاری‌رسانی داشتند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: خیران آملی تا پایان آبان ماه امسال با اهدای زمین، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش 4 میلیارد و 324 میلیون ریال در بخش اکرام کمک‌رسانی داشتند.

خیران آملی 4 میلیارد در بخش اکرام یاری‌رسانی داشتند

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: بخش اکرام یکی از بخش‌های پرکار در کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل است.

وی افزود: خیران آملی تا پایان آبان ماه امسال با اهدای زمین، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش 4 میلیارد و 324 میلیون و 344 هزار و 999 ریال در بخش اکرام کمک‌رسانی داشته و یار و همراه محرومان جامعه بودند.

علیپور با اعلام اینکه 11 مورد اهدای زمین، کمک هزینه خرید مسکن و اجاره بها در این شهرستان از سوی خیران نیک‌اندیش تقبل شده است، ابراز داشت: شش مورد از این بین مربوط به اهدای زمین به متراژ 2 هزار متر بوده است و پنج مورد دیگر نیز کمک برای خرید و ساخت مسکن، زمین و کمک هزینه اجاره بهای مسکن در طرح اکرام بوده است.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل، کمک‌های نقدی و غیرنقدی بخش اکرام امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

وی همچنین از اختصاص دو واحد ساختمانی برای اسکان رایگان خانواده‌های ایتام کمیته امداد این شهرستان در ماه گذشته خبر داد و گفت: دو واحد ساختمانی برای اسکان رایگان خانواده‌های ایتام کمیته امداد آمل از سوی خیری نیک‌اندیش اختصاص یافته که اسکان خانواده ایتام در این واحدها به مدت یک سال بوده و حداقل ارزش اجاره سالانه برای این دو واحد ساختمانی حدود 60 میلیون ریال برآورد شده که تمام این مبلغ از سوی خیر نیک‌اندیش آملی تقبل می‌شود.

علیپور همچنین از اهدای 200 متر زمین توسط خیر آملی در روستای تمسک بخش دابودشت این شهرستان به کمیته امداد آمل خبر داد و اظهار داشت: ارزش ریالی این زمین اهدایی بیش از 80 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول