اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه ـ 78

مطهری: خون امام حسین(ع) تبیین‌کننده نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: خون امام حسین(ع) در روز عاشورا اسلام را زنده کرد و به آن روحی تازه بخشید و به عبارتی تبیین‌کننده نظام اسلامی بود.

مطهری: خون امام حسین(ع) تبیین‌کننده نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری در گردهمایی بزرگ عزاداران حسینی در شهر کلاته‌خیج اظهار داشت: یکی از ثمرات خون امام حسین(ع)، این است که مردم فوج فوج با این مکتب نورانی آشنا می‌شوند و هر لحظه بر عظمت خون امام حسین(ع) و یارانش با وفایش افزوده می‌شود.

وی افزود: ملت ما در راستای اهداف امام حسین(ع) حرکت کرده و با بصیرت و آگاهی لازم و با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات از پای ننشسته است و با بیرق سرخ حسینی به پیش می‌رود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: به یاری خداوند متعال، دشمن از فریاد بسیج می‌ترسد و از دادن خون و سر در راه امام حسین(ع) و شهادت‌طلبی بسیجیان در هراس است.

مطهری با تاکید بر اینکه باید دائما مراقب دشمن بود، بیان کرد: امروز افتخارمان این است که در مسیر امام حسین(ع) هستیم و باید بدانیم که تلاش، همت و اراده قوی مردم بود که اسرائیل را مقابل غزه به زانو درآورد و راست‌قامتی ملت مسلمان بود که دشمن چون بید به خود لرزید.

وی اظهار داشت: باید جوانانمان را حسینی پرورش و راه امام حسین(ع) را به آنها آموزش داده و هدف آن حضرت را سرلوحه کار و عمل و رفتار عزیزانمان قرار دهیم.

گردهمایی عاشورائیان کلاته‌خیج در حسینیه اعظم این شهر و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و بسیجیان و به همت پایگاه بسیج ولی‏عصر(عج) حوزه مقاومت حمزه سیدالشهدا برگزار شد.

انتهای پیام/74007/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول